نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 09:30

انقلاب اسلامی مدافع اخلاق، تقوا و پاکدامنی است

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: به برکت انقلاب اخلاق و تقوا در نظام اسلامی حاکم‌ شده و انقلاب اسلامی مدافع اخلاق، تقوا و پاکدامنی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح چهارشنبه در ابتدای درس خارج اظهار داشت: مؤمن به منزله کفه ترازو است و دو کفه ترازو باید برابر باشد، هرچه یک طرف کفه ترازو از بلاها زیاد شود طرف دیگر که ایمان است سنگین می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: تقوا همانند سپر برای مؤمنین عمل می‌کند، هنگامی که تیر زهرآلود شیاطین به سوی مؤمنان شلیک می‌شود تقوا همانند سپر در برابر آن از مؤمنان محافظت می‌کند.

وی ادامه داد: مؤمنان دچار گرفتاری‌های بدنی و ظاهری می‌شوند اما ایمان و عفت آنها هیچگاه آسیب نمی بیند.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه چراغ راه دین، دنیا و آخرت بشریت تقوا است، گفت: تقوا سرمایه عزت، شرف، عبرت و عامل وحدت و انسجام جامعه است.

وی تاکید کرد: جامعه ولایی اهل تقوا است و جامعه‌ای که در آن تقوا حاکم باشد راه و مسیر پیشرفت و تعالی را به خوبی طی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی اخلاق و تقوا در نظام اسلامی حاکم شده، افزود: انقلاب اسلامی مدافع اخلاق، تقوا و پاکدامنی است.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی مسیر پیشرفت و تعالی را برای مستضعفین و آزادی خواهان هموار کرد و خط انقلاب خط تقوا عظمت، استقلال و سربلندی ملت ایران است.

دری نجف آبادی بیان کرد: امام خمینی (ره) ملت ایران را به آرزوهای بزرگ خود رساند و امروز انقلاب اسلامی به درختی تنومند تبدیل شده و در اوج اقتدار و سربلندی است.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با توطئه‌های دشمنان با قدرت مقابله می‌کند و مخالف هرگونه هرزگی و بی بند و باری است، گفت: جیره خواران و مزدوران غربی و رژیم صهیونیستی نمی‌توانند ملت ایران را از مسیر با افتخار خود منحرف سازند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1184900

مهمترین اخبار ایران و جهان: