نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 11:15

اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی ۲ واحد تولیدی در علی آبادکتول برطرف شد

گرگان- رئیس کل دادگستری گلستان گفت: مشکل دو واحد تولیدی که از یک سال پیش در یک دعوای حقوقی به ارزش ۱۲ میلیارد تومان با یکدیگر اختلاف داشتند، برطرف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر آسیابی، صبح پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: مشکل دو واحد تولیدی که از یک سال پیش در یک دعوای حقوقی به ارزش ۱۲ میلیارد تومان با یکدیگر اختلاف داشتند، برطرف شد.

ئیس کل دادگستری گلستان افزود: کشمکش حقوقی این دو واحد تولیدی سبب تشکیل پنج پرونده در دادگاه حقوقی و تعزیرات استان شده بود.

آسیابی ادامه داد: با پادرمیانی دادستان علی آبادکتول مالکان این کارخانه ها دعوت شدند و پس از گفتگو با یکدیگر به توافق رسیدند و به این ترتیب مشکل حل شد.

وی افزود: با حل اختلاف طرفین، پرونده های تشکیل شده در دادگاه و تعزیرات هم بسته شد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: برای کمک به رونق تولید و کمک به حل شدن مشکلات تولیدکنندگان بدون ورود به فرآیندهای قضایی، دادستان ها در قالب ستاد اقتصاد مقاومتی استان برای حل و فصل مسالمت آمیز دعاوی بخش اقتصادی تلاش می کنند.

سال گذشته ۷۴ واحد تولیدی تعطیل با همکاری و تعامل دستگاه قضایی و دستگاه های اجرایی دوباره به تولید بازگشتند و ۳۹ واحد تولیدی هم که در آستانه تعطیلی بودند با ورود قضایی به فعالیت خود ادامه دادند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1144788

مهمترین اخبار ایران و جهان: