نیوز سیتی!
22 فروردین 1402 - 10:00

تهدیدات نتانیاهو مقاومت ملت فلسطین را افزایش می‌دهد

سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که تهدیدات اخیر نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی باعث تقویت اراده فلسطینی‌ها برای دفاع از سرزمین و مقدساتشان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد که تهدیدات بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی تنها باعث تقویت حس مقاومت در میان ملت فلسطین و اراده آنها برای دفاع از خاک خود و مقدساتشان می‌شود.

وی ادامه داد: تمام تلاش‌ها برای ازبین بردن ملت فلسطین و مقاومت آن، شکست خورده است.

القانوع اضافه کرد: نتانیاهو با بحران داخلی در اسرائیل دست‌وپنجه نرم می‌کند و تهدیدات اخیر وی تلاشی برای خروج از بحران‌های داخلی و منحرف کردن افکار عمومی از اتفاقاتی بوده که در داخل اسرائیل درجریان است.

جنبش مقاومت اسلامی حماس شب گذشته در واکنش به سخنان نتانیاهو و تهدیدات علیه محور مقاومت تاکید کرد: «تهدیدات نتانیاهو هرگز موجب ترس و هراس ملت فلسطین که به نبرد دفاع از هویت مسجد الاقصی ادامه می‌دهد، نخواهد شد».

حماس تاکید کرد: «سخنان نتانیاهو تلاشی برای وارونه نشان دادن حقایق است، زیرا رژیم اشغالگر صهیونیستی پایه و اساس تنش و ناامنی است و دست به اقدامات تروریستی می‌زند».

جنبش مقاومت اسلامی حماس همچنین افزود: «تهدیدات نتانیاهو علیه فلسطینیان، سوریه، لبنان و ایران ثابت می‌کند که رژیم‌صهیونیستی خطری برای کل منطقه است».

این واکنش حماس پس از آن صورت گرفت که نتانیاهو در سخنانی تاکید کرد: «اسرائیل هدف قرار گرفته و در معرض حمله تروریستی قرار دارد».

نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی در ادامه تاکید کرد: «اجازه ایجاد زیرساخت‌های حماس در جنوب لبنان را نخواهیم داد».

منبع: مهر
شناسه خبر: 1140588

مهمترین اخبار ایران و جهان: