نیوز سیتی!
19 فروردین 1402 - 10:22

توزیع 4700 تن آرد خام خانه‌پز روستایی در استان زنجان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: 4 هزار و 743 تن آرد خام به روستاهایی که فاقد نانوایی هستند در سال 1401 توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ولی‌اله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در رابطه با توزیع آرد خام خانه‌پز به روستاهای فاقد نانوایی استان زنجان، اظهار کرد:  4 هزار و 743 تن به روستاهای استان که فاقد واحد نانوایی بودند، آرد خام خانه‌پز توزیع شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه آرد خام روستایی در دو مرحله شش ماه اختصاص می‌بابد، گفت: تامین و توزیع آرد خام روستایی برای 480 روستای فاقد نانوایی با جمعیت حدود 63 هزار نفر در سطح استان زنجان انجام شده است. 

وی افزود: بر اساس لیست اسامی ساکنان روستاییان که به تایید شورای اسلامی روستا، مرکز خانه بهداشت و بخشداران مناطق استان می‌رسد، نمایندگان معتمد روستاهای استان برای تحویل و توزیع آرد خام خانه‌پز خود در دو نوبت شش ماهه اول و دوم به اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان مراجعه می کنند.

طمانی با اشاره به در نظر گرفتن وضعیت جوی و پیش‌بینی مسدودی جاده‌های مواصلاتی بین شهری و روستایی استان زنجان، خاطرنشان کرد: از آبان‌ماه امسال‌ نسبت به برنامه‌ریزی و هماهنگی با فرمانداران شهرستان‌های استان به منظور تحویل بموقع آرد خانه‌پز روستاهای استان به‌ خصوص به روستاهای صعب‌العبور اقدامات لازم انجام می پذیرد.

پایان پیام/73002

منبع: فارس
شناسه خبر: 1134900

مهمترین اخبار ایران و جهان: