نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 13:18

برپایی نمایشگاه قرآن در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ضمن اشاره به برپایی نمایشگاه قرآن در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد، گفت: این نمایشگاه از ساعت ۸ تا ۱۲ صبح به صورت تخصصی میزبان دانش‌آموزان و از ساعت ۱۶ تا ۲۰ شب پذیرای خانواده‌هاست.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، آیین افتتاحیه نمایشگاه کتاب، نرم‌افزار و محصولات قرآنی صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان و فعالان قرآنی چهارمحال و بختیاری در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار شد.

پیام احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در این مراسم با اشاره به اینکه مجموعه‌های قرآنی بزرگترین جامعه فرهنگی استان را تشکیل می‌دهند، گفت: در حال حاضر هزاران نفر به واسطه موسسات و تشکل‌های فرهنگی در حوزه قرآن فعال هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان کرد: در برگزاری نمایشگاه امسال سپردن کارهای اجرایی به مجموعه‌های مردمی را سرلوحه کار قرار داده‌ایم.

احمدی با اشاره به مشارکت خوب موسسات قرآنی در این نمایشگاه، اظهار کرد: امسال میزبان موسسات خارج از استان از جمله مجموعه آستان قدس رضوی نیز هستیم.

وی ضمن اشاره به برقراری نمایشگاه قرآن به مدت یک هفته در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد، تشریح کرد: این نمایشگاه از ساعت ۸ تا ۱۲ صبح به صورت تخصصی میزبان دانش‌آموزان و از ساعت ۱۶ تا ۲۰ شب پذیرای خانواده‌هاست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزاری محافل انس با قرآن، کلاس‌های تدبر، کارگاه‌های تخصصی سبک زندگی با محوریت قرآن، پاسخگویی به شبهات، عرضه محصولات عفاف و حجاب، برگزاری مسابقات مختلف و پخش زنده برنامه کودک را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این نمایشگاه عنوان کرد.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1191900

مهمترین اخبار ایران و جهان: