نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 11:53

اسماعیل رضوان: شهید خضر عدنان به اسطوره مبارزه و مقاومت تبدیل شد

اسماعیل رضوان یکی از اعضای ارشد جنبش حماس با تأکید بر اینکه جنایت رژیم صهیونیستی علیه شهید عدنان بی‌پاسخ نخواهد ماند، گفت که این شهید به اسطوره مبارزه و مقاومت علیه رژیم اشغالگر تبدیل شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، «اسماعیل رضوان» از اعضای ارشد جنبش حماس در واکنش به خبر شهادت خضر عدنان تأکید کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی مسئولیت کامل عواقب اعدام این اسیر فلسطینی را بر عهده دارد.

بر اساس این گزارش، اسماعیل رضوان در نشستی خبری افزود که جنایت اشغالگران علیه شهید عدنان بدون مجازات نخواهد ماند و مقاومت همچنان سپر و شمشیری خواهد بود که از خانواده‌ها و مقدسات فلسطین دفاع می‌کند.

وی تصریح کرد: قهرمان شهید خضر عدنان ضمن ایستادگی علیه بازداشت خودسرانه و اداری خود در داخل زندان‌های رژیم صهیونیستی، به اسطوره مبارزه و مقاومت تبدیل شد.

این عضو ارشد جنبش حماس همچنین از سازمان‌های بین المللی و حقوق بشری و تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا نقش خود را در محاکمه سران رژیم اشغالگر صهیونیستی به دلیل ارتکاب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت ایفا کنند.

«خضر عدنان» از اسرای فلسطینی پس از اعتصاب غذای قریب به ۹۰ روزه در نهایت در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. به دنبال این اتفاق، گروه‌های مقاومت، اراضی اشغالی را هدف حملات موشکی گسترده قرار دادند. مقاومت فلسطین اعلام کرده است که رژیم صهیونیستی تاوان جنایت خود علیه عدنان را پرداخت خواهد کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1182700

مهمترین اخبار ایران و جهان: