نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 11:11

رشد و تقویت مبانی دینی و بصیرتی از الزامات حرکت سپاه است

اراک- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: رشد و تقویت مبانی دینی و بصیرتی از الزامات حرکت و پیشرفت در سپاه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی صبح سه شنبه در دیدار مدیران و مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه روح الله با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: شهید مطهری اسوه علم، تقوا، بصیرت و مبنای فکری نظام جمهوری اسلامی ایران است و زمان شناسی، مخاطب شناسی، ولایت مداری، دشمن شناسی و خستگی ناپذیری از ویژگی‌های برجسته علامه شهید مرتضی مطهری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: آثار و کتب شهید مطهری انسان ساز و تقویت کننده مکتب انقلاب اسلامی است و در طول این سال‌ها در کارهای تربیتی همواره کارساز و کارآمد بوده و امروز باید اهتمام ویژه ای به آثار این دانشمند برجسته داشته باشیم.

وی ادامه داد: در شرایطی که دشمنان با جنگ شناختی تخریب به باورهای دینی و اعتقادی جوانان را دنبال می‌کنند آثار و کتب شهید مطهری چراغ راه و مؤثرترین روش برای مقابله با توطئه‌های آنها است.

عبدی اضافه کرد: دوازدهم اردیبهشت ماه که همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری است هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده و این نشان از اهمیت مسئله عقیدتی و سیاسی در سپاه دارد و قطعاً رشد مبانی معرفتی، بصیرتی و اخلاقی از الزامات حرکت و پیشرفت در سپاه است.

وی خاطر نشان کرد: ارتقای بنیه اعتقادی و بصیرتی آحاد پاسداران، بسیجیان و در مجموع اقشار مختلف مردم جزو اولویت‌های اساسی برنامه‌های عقیدتی و سیاسی سپاه سلام طول سال است که با تربیت مربیان و مدیران انجام می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1182588

مهمترین اخبار ایران و جهان: