نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1402 - 14:25

دری: کشور با کار و تولید آباد می شود

امام جمعه اراک گفت: کشور با کار و تولید آباد شده و رشد می کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در آیین نماز عبادی سیاسی جمعه اراک اظهار کرد: ملت ایران بار دیگر در راهپیمایی روز قدس حماسه آفرینی کرده و نشان دادن با تمام مشکلات پای نظام و آرمان های نظام ایستاده و دست از آرمان های خود بر نمی دارند.

وی تصریح کرد: بر اساس آمارها میزان مشارکت مردم در راهپیمایی امسال حدود 20 درصد افزایش داشت که باید قدردان حضور این مردم در صحنه های مختلف سیاسی و بزنگاه ها بود.

امام جمعه اراک در ادامه با اشاره به پایان ماه رمضان گفت: در ماه رمضان همچون سال های گذشته شاهد برپایی سفره های احسان و نیکی در سراسر کشور بودیم و به راستی که این نیکی ها به یادگار باقی خواهد ماند.

دری نجف آبادی پیرامون زکات فطره افزود: فطریه مسلمانان را بیمه می کند و جامعه اسلامی به واسطه فطریه بیمه می شود.

وی گفت: برخی علما زکات فطره را در صورتی که قوت غالب گندم باشد، حدود ۶۰ هزار تومان و برای برنج ۱۲۰ تا ۳۰۰ هزار تومان اعلام کرده اند و  اگر ۸۰ میلیون نفر به یک باره نفری ۱۰۰ هزار تومان بابت فطریه بپردازند، اتفاقی بزرگ در کشور رقم می زند.

امام جمعه اراک همچنین ضمن گرامیداشت روز ارتش تصریح کرد: سپاه و ارتش پر افتخار ایران اسلامی همواره در همه عرصه ها موجب عزت آفرینی ایران عزیز شده اند.

دری نجف آبادی افزود: به برکت انقلاب  و به خواست خدا نیروهای مسلح مختلف در کشور شکل گرفته اند که امروز جز پرافتخار ترین و شجاع ترین نیروهای مسلح دنیا هستند.

وی بر لزوم قدرتمندتر شدن نیروی مسلح تاکید کرد و بیان داشت: این نیروها باید هوشیاری دائمی در مقابل شیطنت های دشمنان و جاسوس های آنها داشته و هرگز به دشمنان اعتماد نکنند.

امام جمعه اراک گفت: کشور با کار و تولید آباد شده و رشد می کند.

انتهای پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1163188

مهمترین اخبار ایران و جهان: