نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 15:20

کشاندن درگیری و جنگ به کشورهای اسلامی راهبرد صهیونیست ها است

ورامین- رئیس عقیدتی سیاسی ستادکل نیروهای مسلح گفت: کشاندن درگیری و جنگ به کشورهای اسلامی راهبرد صهیونیست ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی در جمع راهپیمایان روز قدس ورامین طی سخنانی با بیان اینکه ملت ایران هرجا که نیاز بوده برای دفاع از مظلوم به میدان آمدند، گفت: دشمنان اسلام تلاش کردند تا پایگاهی را در خاور میانه برای خود ایجاد کنند، از این رو رژیم غاصب اسرائیل را تحریک کردند تا سرزمین قدس را برای این نیت کثیف اشغال کنند، امروز خاور میانه برای استکبار جهانی بسیار مهم است و تسلط جدی بر انرژی آن برای آنها حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه کشورهای غربی از سالیان گذشته تاکنون به دنبال ایجاد پایگاهی در خاورمیانه بودند، گفت: آن‌ها مردم فلسطینی را از زادگاه و موطن خود بیرون راندند، غافل از اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی آرمان فلسطین بار دیگر زنده می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح انقلاب اسلامی را زلزله‌ای غیرقابل پیش بینی برای سلطنت طلبان و مستکبران دانست و گفت: به همین دلیل مستکبران از تمامی ابزارهای خود برای نابودی این انقلاب استفاده می‌کنند ولی هر بار با شکست مواجه شدند.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی اکنون بدون هزینه، نقش حاکمیتی خود را در منطقه حفظ کرده است و با پشتیبانی از کشورهای حوزه مقاومت، قوت قلب برای مسلمانان منطقه و تمامی آزادیخواهان جهان شده است، از گذشته تاکنون درگیری و جنگ در کشورهای اسلامی راهبرد رژیم کودک کش صهیونیست بوده و است.

گواهی ایجاد درگیری در کشورهای اسلامی را یکی از اقداماتی دانست، که رژیم جعلی صهیونیستی سخت به دنبال آن است و افزود: این رژیم با ایجاد جنگ و دشمنی، در پی از بین بردن وحدت مسلمانان برای مقابله با اسرائیل است، باید مراقب جنگ نرم دشمنان باشیم و مراقب باشیم، فرهنگ‌های غنی مانند عاشورا و مهدویت خدشه دار نشود.

وی با بیان اینکه دشمن ولایت فقیه را هدف قرار داده است، گفت: دشمنان اذعان دارند، که اگر این عمود خیمه را هدف قرار بدهند می‌توانند اهداف پلید خود را اجرا کنند.

این مسئول عقیدتی سیاسی موفقیت‌های اخیر فلسطینی‌ها و جریان مقاومت در مواجهه با استکبار را مورد اشاره قرار داد و گفت: امروز جوانان فلسطینی مجهز به انواع سلاح‌ها شده اند و فریاد مظلومیت آنان باعث شده تا تمام دنیا برای پیروزی این ملت تجمع و راهپیمایی کنند، لذا نابودی اسرائیل حتمی است و تحول در نظام تک قطبی به سمت نظام چند قطبی در حال حرکت است و شتاب انفجار درونی در اسرائیل فزونی گرفته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1147844

مهمترین اخبار ایران و جهان: