نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 13:28

درخواست باشگاه صنعت نفت رد شد

نایب رئیس فدراسیون فوتبال از رد درخواست باشگاه صنعت نفت مبنی بر همزمان شدن هفته بیست و هفتم لیگ برتر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، به دنبال درخواست باشگاه صنعت نفت آبادان مبنی بر همزمان شدن بازی‌های هفته بیست و هفتم و چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال به دلیل حساسیت در صدر و قعر جدول، نایب رئیس فدراسیون فوتبال امروز خبر از رد این درخواست داد.

منصور قنبرزاده، در این خصوص، در یک برنامه تلویزیونی عنوان کرد: نظرات مختلفی در این باره وجود دارد که سال گذشته در دو هفته پایانی مسابقات لیگ برتر به‌صورت همزمان برگزار شد که در این فصل قرار است بازی‌ها در سه هفته آخر به‌طور همزمان انجام شود.

او ادامه داد: از سوی دیگر بسیاری از اهالی فوتبال و هواداران عنوان می‌کنند ما دوست داریم همه مسابقات را تماشا کنیم و نباید این مسئله را فراموش کرد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: البته در نظر بگیرید شرایط اقلیمی و جغرافیایی کشور ما پهناور است و بعضاً شورای تامین استان‌ها برای برگزاری زمان مسابقات تعیین تکلیف می‌کنند. برای مثال در دیدار اخیر سپاهان، شورای تامین اصفهان در لحظات آخر زمان بازی را تغییر داد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، روز یکشنبه در چارچوب هفته بیست و هفتم، در آبادان میزبان نساجی خواهد بود، اما رقیب این تیم در راه بقا در لیگ برتر، ۲۴ ساعت بعد در رفسنجان به همراه مس این شهر، دربی استان کرمان را برگزار خواهد کرد.

بنابراین درخواست همزمانی هفته بیست و هفتم لیگ برتر ملغی و احتمالا از هفته بیست و هشتم، این اتفاق رخ خواهد داد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1157644

مهمترین اخبار ایران و جهان: