نیوز سیتی!
04 فروردین 1402 - 21:45

کردستانی‌ها همواره مدافع و حامی نظام اسلامی بوده اند

سنندج- نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کردستانی‌ ها همواره مدافع و حامی نظام اسلامی بوده و در جریان حوادث سال گذشته صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز ارتباطات انتظامی کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار با فرماندهان و کارکنان انتظامی و مرزبانی استان که به مناسبت سال نو در دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد، با قدردانی از تلاش نیروهای نظامی و انتظامی در استقرار امنیت جامعه اظهار داشت: امنیت کنونی کردستان به واسطه تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی این نیروها و پشتوانه مردمی برقرار است.

وی تأکید کرد: باید همه با هم حافظ امنیت و آرامش کنونی در استان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: نباید اجازه دهیم که ضدانقلاب به اهداف شوم خود که همان بر هم زدن امنیت است، برسند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی به تلاش دشمنان در اتفاقات اواخر سال گذشته برای معرفی کردستان به عنوان کانون بحران اشاره کرد و گفت: کردستانی‌ها همواره مدافع و حامی نظام بوده و در جریان سال گذشته صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

وی تصریح کرد: از تلاش و مجاهدت‌های متولیان امنیت در استان کردستان صمیمانه تشکر کرده و سلامتی ابن عزیزان را از خداوند متعال خواهانم.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی به عنوان شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب، بسیاری از مشکلات جامعه حل شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1108244

مهمترین اخبار ایران و جهان: