نیوز سیتی!
17 فروردین 1402 - 14:57

افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب هوای اصفهان/ تداوم افزایش دما

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وضعیت جوی در اکثر مناطق استان به صورت صاف تا قسمتی ابری، در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

نوید حاج بابایی معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره وضعیت هوای استان اظهار داشت: بررسی خروجی مدل‌های عددی و نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا اوایل هفته آینده به سبب گذر امواج ناپایدار در تراز میانی جو شرایط ناپایداری‌های جوی در استان خواهیم داشت.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق استان به صورت صاف تا قسمتی ابری، در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

حاج بابایی گفت: شدت ناپایداری‌ها در نیمه غربی در روزهای پنجشنبه و جمعه به صورت رگبار پراکنده و وزش باد شدید خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه در روزهای شنبه و یکشنبه نیمه شمالی نیز شرایط وزش باد شدید را خواهد داشت، بیان کرد: بیشینه دما در ۲۴ ساعت آینده به ویژه در نیمه شمالی ۲ تا ۴ درجه افزایش خواهد داشت.

وی عنوان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۲۶ و کمینه فردا صبح ۱۳ درجه و مهاباد با ۳۳ و بویین میاندشت با منفی یک درجه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1131700

مهمترین اخبار ایران و جهان: