نیوز سیتی!
11 فروردین 1402 - 11:30

تلاش می‌کنیم کبدی اصفهان دوباره به جایگاه اصلی خود بازگردد

رئیس هیأت کبدی استان اصفهان در مورد عملکرد این هیأت در سال گذشته صحبت کرد.

رضا کمالی‌مقدم، رئیس هیات کبدی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه سال گذشته با وجود اینکه قرار بود لیگ دسته یک بانوان برگزار شود و در این راستا تیم‌ها اعلام آمادگی کرده و اقدامات لازم هم انجام شد اما لیگ برتری برگزار نشد، اظهار داشت: بر خلاف لیگ مسابقات قهرمانی کشور در رده جوانان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد، همچنین اصفهان در مسابقات ساحلی دسته‌جات آزاد با یک تیم در هر ۲ بخش شرکت کرد.

وی با بیان این که اردوهای آمادگی مسابقات آسیایی هانگژو برای خانم‌ها و آقایان نیز برگزار شد، افزود: اصفهان در بخش بزرگسالان آقایان نماینده‌ای نداشت ولی ۲ بازیکن خانم داشتیم که هر دو در مسابقات جاکارتا هم حضور داشتند و به مدال طلا رسیدند، مربی بدنساز تیم ملی بانوان هم در اولین اردو از اصفهان بود.

کمالی‌مقدم پیرامون مهم‌ترین رویداد سال گذشته این هیأت عنوان داشت: مهم‌ترین رویداد سال گذشته مسابقات قهرمانی جوانان جهان بود که دومین دوره آن در ارومیه برگزار شد، از اصفهان ۲ نفر دعوتی داشتیم که در نهایت یک نفر در مسابقات شرکت کرد و تیم ملی هم نایب‌‌قهرمان شد، بنده هم به عنوان مربی در خدمت تیم ملی بودم.

رئیس هیات کبدی استان اصفهان با یادآوری این که هم در بخش آقایان و هم بانوان در اصفهان و شاهین‌شهر استعدادیابی داشتیم، خاطرنشان کرد: ۲ دوره مربی‌گری درجه سه و داوری برای آقایان و بانوان در اصفهان و نجف‌آباد برگزار کردیم.

وی در خصوص درآمد هیأت در سال گذشته اظهار کرد: هیأت هیچ گردش مالی نداشته و همه فعالیت‌ها از هزینه‌های شخصی بوده است، در این راستا اساس‌نامه باید تغییر کند که در دست انجام است، به‌دلیل این که این تغییر هنوز انجام نشده تا الان حق برداشت نداشته‌ایم.

کمالی‌مقدم در خصوص وضعیت این رشته در استان عنوان کرد: مدتی به دلیل برخی از مسائل حاشیه‌ای، کبدی در استان اصفهان به حالت راکد مانده بود ولی در حال حاضر اقداماتی انجام شده و اعزام خوبی هم داشته‌ایم که تلاش می‌کنیم وضعیت از این هم بهتر شود و اصفهان دوباره به جایگاه اصلی برگردد، هرچند در حال حاضر نیز وضعیت خوبی داریم ولی انتظارات خیلی بیشتر از این است.

رئیس هیات کبدی استان اصفهان افزود: اصفهان استان پهناوری است و دوست داریم نماینده‌های بیشتری در تیم‌های ملی داشته باشیم، برنامه‌ریزی شده ولی نیاز به زمان داریم، تمام تلاش‌مان این است که خوب پیش برویم و شاهد نتایج خوبی باشیم.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/ی

منبع: فارس
شناسه خبر: 1119100

مهمترین اخبار ایران و جهان: