نیوز سیتی!
04 اردیبهشت 1402 - 14:19

اعلام برنامه های گرامیداشت 5 اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: با تدارک برنامه هایی واقعه 5 اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس امشب و فردا در استان گرامی داشته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ غلامرضا فلاحی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: با تدارک برنامه هایی واقعه ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس (سال۵۹) امشب و فردا در استان گرامی داشته می‌شود.

وی گفت: مراسم محوری این مناسبت فردا ساعت ۹صبح در محل وقوع این حادثه با حضورخانواده‌های شهدا به ویژه همسر شهید محمد منتظر قائم تنها شهید این حادثه، فعالان فرهنگی، اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان برگزار خواهد شد.

وی افزود: اجرای سرود حماسی استکبارستیزی، خاطره گویی شاهدان عینی این حادثه، بازدید از محل سقوط بالگرد‌ها و برپایی نمایشگاه در کنار مسجد شکر از جمله ویژه برنامه‌های درنظر گرفته شده این مراسم است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین به همین مناسبت رویداد فرهنگی افول ابرهه با حضور فعالان هنری و فرهنگی از سراسر کشور با هدف تبیین شکست مفتضحانه آمریکا در طبس برگزار می شود. 

فلاحی گفت: امشب هم در حرم حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس مراسم گرامیداشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا برگزار خواهد شد.

پایان پیام/۳۶۳۵/ف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1167200

مهمترین اخبار ایران و جهان: