نیوز سیتی!
08 بهمن 1401 - 19:11

فعالیت ۱۶۰ مرکز نیکوکاری در سطح اردبیل

اردبیل-مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: طبق آخرین آمار ۱۶۰ مرکزنیکوکاری در سطح استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حسین نژاد بعدارظهر شنبه در نشستی صمیمی با مسئولان مراکز نیکوکاری استان اردبیل اظهار کرد: در سطح استان اردبیل ۱۶۰ مرکز نیکوکاری فعالیت داشته و خدمات ارزنده‌ای را به مددجویان تحت حمایت و سایر خانوار بی‌بضاعت جامعه ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری در شرایط کنونی جامعه یاریگر نیازمندان و مستمندان استان اردبیل هستند، افزود: این مراکز طی ۱۰ ماهه سال‌جاری با همراهی خیران محلات، حدود ۶۲ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به مددجویان کمک کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: مراکز نیکوکاری یکی از بال‌های کمیته امداد در رفع فقر و محرومیت‌زدایی هستند که پالایش این مراکز از برنامه‌های اولویت‌دار بوده تا با احصای مراکز فعال نیکوکاری بتوانیم کیفیت خدمات‌رسانی به نیازمندان را افزایش دهیم.

حسین نژاد با اشاره به اینکه اقدامات خیرخواهانه تأثیر بسزایی در روند رفع مشکلات اقشار آسیب‌پذیر دارد، بیان کرد: مراکز نیکوکاری با بهره‌گیری از ابعاد اسلامی، دینی، مذهبی و اعتقادی تلاش دارند راه‌گشای بسیاری از مشکلات مددجویان باشند.

وی با بیان اینکه مراکزنیکوکاری محلات با هدف کاهش نیازمندی خانوار و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در تمام زمینه‌ها همسو با کمیته امداد حرکت می‌کنند، افزود: مراکز نیکوکاری به عنوان بازویی توانمند، نقش بسزایی در جلوگیری از تولید فقر و محرومیت ایفا می‌کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1003300

مهمترین اخبار ایران و جهان: