نیوز سیتی!
26 دی 1401 - 10:05

مه گرفتگی شدید در جاده‌ها و گردنه‌های کرمانشاه

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر پدیده غالب محورهای قلاجه، روانسر به سمت پاوه، گردنه بیدسرخ، گردنه چهارزبر و عین‌لکش؛ مه‌گرفتگی و محدودیت دید، است.

سرهنگ کیخسرو دستغیب، رییس پلیس راه استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص وضعیت جاده‌های استان در پی بارش‌های اخیر، اظهار کرد: در حال حاضر پدیده غالب محورهای قلاجه، روانسر به سمت پاوه، گردنه بیدسرخ، گردنه چهارزبر و عین‌لکش؛ مه‌گرفتگی و محدودیت دید، است.

وی ادامه داد: محور کنگاور به اسدآباد و همچنین محور کرمانشاه به کنگاور به صورت مقطعی دچار یخ‌زدگی است و در سایر محورها تردد ایمن و روان در جریان است و تمامی راه‌ها باز هستند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه در خصوص حوادث ترافیکی، اضافه کرد: با رانندگی قانونمند و عمل به توصیه‌های پلیس، طی این دو روزی که شاهد بارش برف بودیم کمترین تعداد تصادفات را در سطح جاده‌های استان داشتیم.

وی با تأکید به همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ به کاربران جاده‌ای توصیه کرد؛ در شرایط نامساعد آب و هوایی مهمترین موضوع رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی و همچنین داشتن صبر و حوصله در رانندگی با احتیاط است.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 979788

مهمترین اخبار ایران و جهان: