نیوز سیتی!
03 بهمن 1401 - 20:40

سپاه آزمون‌ پس داده در ایثار و جهاد است

اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سپاه آزمون پس داده در عرصه‌های مختلف ایثار، جهاد و شهادت است و هیچ کشوری نمی‌تواند عظمت و صلابت آن را مخدوش کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر دوشنبه در دیدار اقشار و گروه‌های مختلف با سپاه در اردبیل اظهار کرد: اقدام گستاخانه پارلمان اروپا در وارد کردن سپاه به لیست تروریسم حرکتی شیطنت‌آمیز است که نشان از سفاهت و نادانی آنها است.

وی تصریح کرد: سبزپوشان راست قامت در طول چهار دهه گذشته با حضور در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی را به شکل کامل پشتیبانی کرده و زمینه ظهور و بروز عزت و عظمت واقعی را مهیا کردند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سپاه ۴۳ سال است که توسط استکبار جهانی تحریم شده اما با اقتدار، عزت و عظمت در صحنه‌های مختلف به ویژه جنگ تحمیلی توانست رشادتی تاریخی و بی‌نظیر از خود به یادگار بگذارد.

محمدی اصل جنگ ترکیبی دشمن را در مقطع کنونی، جنگ پیچیده همراه با رمز و رموز خاص توصیف کرد و افزود: در این عرصه نیز سپاه پا عقب نکشیده بلکه سعی داشته تا زمینه پیشرفت، عمران و آبادانی را در کنار تقویت نظام اقتصادی و فناوری‌های نوین به وجود آورد.

وی تحقق شعار مردم‌داری و مردم‌یاری سپاه را در سال‌های اخیر یادآور شد و خاطرنشان کرد: این حرکت نشان از اعتقادات معنوی این نیروی ارزشی است که دستاوردی بی‌نظیر در دفاع از این مرز و بوم محسوب می‌شود.

محمدی اصل با بیان اینکه دشمن با تشدید تحریم‌ها در حقیقت به خودزنی حقیقی روی آورده است، اضافه کرد: این ملت آب‌دیده در این عرصه توانسته تمام توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن را خنثی کرده و به نقطه خاموشی ببرد.

وی ضرورت همبستگی ملی را در برابر تهدیدهای دشمنان یادآور شد و بیان کرد: ما باید روحیه هشت سال دفاع مقدس را در این مقطع احیا کنیم تا با حرکتی بی‌نظیر در گذر از این شرایط سخت، بتوانیم کشور را در اوج عزت و عظمت نگه داریم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از همراهی‌ها و دلسوزی‌های مردم از اقشار مختلف در حمایت از مجموعه سپاه قدردانی کرد و ادامه داد: همچنان سپاه چون نگینی در این انقلاب ارزشی خواهد درخشید.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال اهانت و اقدام گستاخانه پارلمان اروپا در وارد کردن سپاه به لیست تروریسم، گروه‌ها، اقشار مختلف و مدیران دستگاه‌های اجرایی با حضور در سپاه حضرت عباس (ع) این اقدام غربی‌ها را محکوم کرده و حمایت خود را از سبزپوشان راست قامت بیان کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 993700

مهمترین اخبار ایران و جهان: