نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 18:35

استقرار جوی نسبتا پایدار در آسمان مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: سامانه بارشی از آسمان مازندران خارج شد و تا فردا آسمانی صاف تا نیمه‌ابری خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران امروز درباره وضعیت جوی آسمان مازندران، اظهار کرد: روز گدشته بارش خوبی در سطح استان داشتیم بیشترین بارش برف در ارتفاعات غربی دناعلیا و دلیر چالوس حدود ۶۰، بطاهرکلای بلده ۲۲، تمل رامسر ۱۱ و سیاه‌بیشه و بلده با ۱۰ سانتی‌متر گزارش شد

وی افزود: بیشترین بارش باران از دناعلیا و دلیر چالوس با ۳۰ شانه‌تراش تنکابن ۲۴، بالااشتوک تنکابن ۲۳ و رینه ۱۷ میلی‌متر به ثبت رسید.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: این سامانه به‌تدریج از آسمان مازندران خارج شد و تا فردا آسمانی صاف تا نیمه‌ابری خواهیم داشت.

اسدی تصریح کرد: روز جمعه باعبور موج ضعیف بارش پراکنده در سطح استان خواهیم داشت که بارش در ارتفاعات به‌صورت برف و باران پراکنده خواهد بود.

وی یادآور شد: نیمه نخست هفته آینده جو پایداری در آسمان مازندران حاکم خواهد بود و افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی روز سه‌شنبه نفوذ سامانه بارشی را خواهیم داشت که جزئیات آن در روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران امروز و فردا نسبتا موج کوتاه گاهی افزایش موقتی موج پیش‌بینی می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1013500

مهمترین اخبار ایران و جهان: