نیوز سیتی!
27 دی 1401 - 17:13

آیین‌نامه مدیریت بحران سازمان نوسازی مدارس به‌زودی ابلاغ می‌شود

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: آیین‌نامه مدیریت بحران سازمان نوسازی مدارس کشور به زودی ابلاغ خواهد شد.

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حمیدرضا خان‌محمدی رئیس سازمان نوساز، توسعه و تجهیز مدارس کشور در نشست کمیته فوریت‌ها و مدیریت بحران سازمان نوسازی مدارس کشور، اظهار کرد: ایران از نظر اقلیمی و طبیعی در منطقه حساسی قرار دارد که همواره باید آمادگی لازم برای مقابله با تغییرات آب و هوایی را داشته باشیم. باید برای حل و فصل موضوعات بسیج عمومی صورت پذیرد.

وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده در زمینه تأمین و تخصیص اعتبار مرتبط با استاندارد سازی سامانه‌های گرمایشی افزود: باید هرگونه آمادگی لازم برای رفع مشکلات مرتبط با سامانه‌های گرمایشی مدارس وجود داشته باشد؛ در این خصوص جلسات منظم قرارگاه جهادی عدالت تربیتی استان و نیز جلسه کمیته فوریت‌ها و مدیریت بحران تشکیل و تدابیر لازم جهت رفع مشکلات اندیشیده شود. یکی از اولویت‌های ما در حل مشکلات باید گروه‌های جهادی و استفاده از ظرفیت‌های آنها باشد.

خان‌محمدی، اقدام جهادی و انقلابی دولت در مواجهه با برودت اخیر را نشان بارز خدمت‌رسانی جهادی به مردم در انقلاب اسلامی ایران و قابل تقدیر دانست و گفت: استان نیز به سهم خود باید مراقبت‌های لازم را داشته باشد و از تلاش‌های ادارات گاز و برق استان‌ها و مناطق تقدیر شود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس افزود: بازدیدهای میدانی به خصوص در محیط‌های احتمالی بحران در دستور کار مدیران قرار گیرد و اگر مسئله‌ای پیش آمد سعی کنید تا مرتفع شدن نهایی مشکل در منطقه حضور داشته باشید.

وی بر حضور میدانی در کنار خانواده‌های عشایری تأکید کرد و گفت: باید شرایط لازم برای استمرار روند تربیت تمامی دانش‌آموزان را فراهم کنیم، آموزش فرزندان ما وظیفه همگانی است. ما حتی آمادگی کمک در حوزه رفع آلودگی هوا را داریم و در این خصوص مکاتبات لازم صورت می‌گیرد.

خان‌محمدی ضمن اعلام ابلاغ آیین‌نامه مدیریت بحران طی روزهای آینده بر تلاش مستمر مدیران سازمان بر رفع مشکلات در استان‌ها و پرهیز از هرگونه حاشیه‌آفرینی تأکید کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 982988

مهمترین اخبار ایران و جهان: