نیوز سیتی!
28 دی 1401 - 00:02

آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی استان اصفهان/ تردد فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان با بیان اینکه در همه محورها بارش شدید و سنگین است، گفت: در محورهای سمیرم، شهرضا، فلاورجان و کوهپایه بارش برف گزارش شده و هنوز هم ادامه دارد.

مریم تاکی رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت محورهای مواصلاتی استان اظهار داشت: از صبح امروز بارش شدید برف در محورهای جنوب، جنوب غرب و محورهای منتهی به استان‌های چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویراحمد گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در همه محورها بارش شدید و سنگین است، افزود: در محورهای سمیرم، شهرضا، فلاورجان و کوهپایه برف گزارش شده و هنوز هم بارش ادامه دارد.

تاکی با بیان اینکه در مناطق کوهستانی مه گرفتگی هم وجود دارد، گفت: بسیاری از مردم بدون داشتن زنجیر چرخ در محورها حضور داشتند و مشکلاتی را برای تردد خود و سایر مردم ایجاد کردند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان از مردم خواست ضمن پرهیز از سفرهای غیرضروری در صورت تردد در محورهای استان، زنجیر چرخ، لباس گرم و اقلام ضروری همراه داشته باشند.

وی با بیان اینکه تردد در همه محورهایی که بارش دارند فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است، عنوان کرد: در محور شهرضا-آباده و شهرستان‌های شرق استان و گردنه ملااحمد و ظفرقند بارش برف هنوز ادامه دارد؛ این شرایط تا فردا در استان‌های شرقی و شمال شرق منجر به بارش باران می‌شود.

تاکی با بیان اینکه حوزه راهداری استان در حالت آماده‌باش و خدمت‌رسانی به مردم است، خاطرنشان کرد: به رانندگان توصیه می‌کنیم قبل از شروع سفر از سلامت سیستم گرمایش و برف‌پاک‌کن‌های خودروی خود اطمینان حاصل کنند و حتماً در مناطق برفی و یخبندان زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

رئیس مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان بیان کرد: نیروهای راهداری در تمام محورهای استان در حالت آماده‌باش هستند و رانندگان پیش از سفر در تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱، از آخرین وضعیت راه‌ها آگاه شوند.

پایان پیام/63101/ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 983588

مهمترین اخبار ایران و جهان: