نیوز سیتی!
16 دی 1401 - 16:35

۷۳ نظام مسائل و مشکلات شهرستان آزادشهر برای بررسی و رفع احصا شد.

فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: استاندار گلستان امروز جمعه مهمان شهرستان ازادشهر بوده و قرار است ۷۳ نظام مسائل شهرستان در جلسه شورای اداری مطرح و رفع شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آزادشهر سید جواد کریمی ظهر امروز در نشست صمیمی استاندار با نخبگان، اقشار، فعالین سیاسی و اجتماعی در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: ره سفر رئیس جمهور به استان گلستان برای شهرستان آزادشهر در حوزه پروژه های عمرانی تعداد ۲۷ مصوبه با اعتبار ۶۸۵ میلیارد تومان بوده و در حوزه تسهیلات اقتصادی و اشتغالزایی از این ره آورد مبلغ ۶۲۱ میلیارد تومان است که با پیگیری های لازم تخصیص خواهد یافت.

وی تصریح کرد: شهرستان آزادشهر در حوزه های فرهنگی و ورزشی دارای استعدادها و ظرفیت های خوبی بوده و در حال حاضر تعداد ۱۴ هیئت بانوان در رشته های ورزش همگانی و دیگر رشته های ورزشی فعال بوده، تعداد هفت باشگاه ورزشی فعالیت داشته و این شهرستان در رشته های ورزشی آلیش و پهلوانی دارای افتخار و کسب رتبه های برتر در سطح کشور است.

فرماندار شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: شهرستان آزادشهر در حوزه ستاد ساماندهی جوانان، فعالیت سمن ها و فوتبال ساحلی بانوان در سطح استان رتبه برتر را کسب کرده است.

وی ادامه داد: تعداد ۱۱۵ هیات مذهبی در شهرستان فعال بوده که از این تعداد ۳۰ هیات مذهبی ویژه بانوان است.تعداد ۲۵۰ طلبه در سه حوزه علمیه شهرستان در حال تحصیل هستند.

کریمی گفت: در سفر امروز استاندار و معاونین به شهرستان آزادشهر چهار میز خدمت در مصلی های اهل شیعه و سنی در آزادشهر و نگین شهر با حضور استاندار و معاونین آنها همزمان با اقامه نمازجمعه برپا خواهد شد.

وی بیان کرد: نظام مسائل و مشکلات شهرستان آزادشهر در ۷۳ موضوع در ۲۰ محور احصا شده که امروز عصر در جلسه مشترک شورای اداری استان و شهرستان با حضور استاندار مطرح می شود تا بتوانیم با تصویب آن، این مسائل رفع شود.

در این جلسه تعدادی از فعالین و نخبگان مسائل و موضوعات شهرستان به ویژه جابه جابجایی سایت زباله شهرستان به مکان دیگر و عقب ماندگی شهرستان در شاخص های توسعه ای نسبت به شهرهای هم تراز و همجوار مطرح شد.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 958688

مهمترین اخبار ایران و جهان: