نیوز سیتی!
15 بهمن 1401 - 14:51

موفقیت وزنه‌برداری زنجان در عرصه پیشکسوتان

زنجان-عضو هیئت رئیسه هیئت وزنه‌برداری استان زنجان، از پیشرفت‌ها و موفقیت‌های این رشته در عرصه پیشکسوتان خبر داد.

علی نصرتی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه وزنه‌برداری یکی از رشته‌هایی است که کسب موفقیت در آن نیاز به تمرین و مرارت بسیار زیاد دارد، اظهار کرد: با توجه به شرایط این رشته، به نظر می‌رسد که عمر قهرمانی در این ورزش کوتاه باشد اما وزنه‌برداری زنجان برنامه‌ریزی‌های خود را بلند مدت تدوین کرده است.

سرمربی تیم وزنه‌برداری استان زنجان با یادآوری اینکه هیئت وزنه‌برداری استان زنجان در عرصه پیشکسوتان نیز برنامه‌ریزی‌های مدونی دارد، تصریح کرد: با توجه به اهتمام جدی هیئت در عرصه پیشکسوتان، تلاش می‌شود تا موفقیت‌های روزافزونی در این رده سنی برای وزنه‌برداری زنجان به دست آید.

نصرتی با تاکید بر اینکه کسب موفقیت در رده سنی پیشکسوتان باعث ایجاد انگیزه در رده‌های سنی پایه خواهد شد، خاطرنشان کرد: در همین راستا شاهد کسب عنوان قهرمانی توسط محسن سلطانی در دسته ۸۹ کیلوگرم رده سنی پیشکسوتان بودیم.

عضو هیئت وزنه‌برداری استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه این ورزشکار ارزنده زنجانی در رقابت‌های قهرمانی پیشکسوتان کشور که در حکم انتخابی تیم‌ملی بود، توانست در رقابت با ورزشکاران دسته ۸۹ کیلوگرم رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال به مقام قهرمانی دست یابد، افزود: سلطانی موفق شد با ثبت رکورد ۲۹۳ کیلوگرم به مقام قهرمانی دست یابد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1018544

مهمترین اخبار ایران و جهان: