نیوز سیتی!
10 بهمن 1401 - 21:23

رتبه خوب کاشان در برگزاری رخدادهای فرهنگی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: تلاش می‌شود زیرساخت فرهنگی موردنیاز کاشان در حد بضاعت تأمین شود هر چند کاشان پس از اصفهان دارای بیشترین رخدادهای فرهنگی، آمار تولید فیلم و خبر در استان است و از این منظر دارای رتبه‌ای بی‌نظیر است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علی تمنایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در مراسم معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان اظهار کرد: اگر بخواهیم کتاب افتخارات کاشان را ورق بزنیم و در این خصوص صحبت کنیم ابتدا باید به تمدن هفت‌هزارساله این شهر اشاره کرد.

وی افزود: این منطقه بزرگ تاریخی ازجمله شهرهای ولایت مدار کشور است که محل ورود اولیه اسلام و تشییع بوده است.

تمنایی بابیان اینکه هنرمندان زیادی از قدیم در این شهر زیست کرده‌اند و محتشم کاشانی و سهراب سپهری جزو نامداران این خطه است اظهار کرد: هنر و فرهنگ کاشان زبانزد و نمونه استان و کشور است و هنر این بزرگان معرف خوبی برای شهرستان کاشان بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: فرصت خدمت به مردم کوتاه است و زمان برای کارکردن محدود است و زحمات و خدمات مدیر سابق ارشاد کاشان نه‌تنها فراموش نمی‌شود بلکه برای همیشه در تاریخ فرهنگی کاشان ثبت است و این جابه‌جایی‌ها فرصتی برای نو شدن است.

وی اذعان کرد: مسکن مهر کاشان جزو مناطقی از کاشان است که فاقد زیرساخت‌های فرهنگی لازم است و توصیه می‌شود در ساخت مسکن ملی برای فضاهای فرهنگی هم پیش‌بینی مؤثر شود.

تمنایی گفت: تلاش می‌شود زیرساخت فرهنگی موردنیاز کاشان در حد بضاعت تأمین شود هر چند کاشان پس از اصفهان دارای بیشترین رخدادهای فرهنگی، آمار تولید فیلم و خبر در استان است و از این منظر دارای رتبه‌ای بی‌نظیر است.

محمد شریف زارعی فرماندار ویژه کاشان با اشاره به هم‌زمانی ماه پر خیروبرکت رجب و ایام پیروزی انقلاب که می‌بایست از این ماه به نحو احسن استفاده کرد گفت: اتفاقاتی که روز قبل در اصفهان رخ داد بیانگر این واقعیت است که دشمن برای روزهای شادی و سرور ملت ایران برنامه‌ریزی اساسی به‌منظور آسیب رساندن به شادی مردم و کشور تدارک دیده است.

وی تأکید کرد: می‌بایست مردم برای ناامید کردن دشمنان قسم‌خورده کشور با حماسه‌آفرینی بزرگ که در روز ۲۲ بهمن می‌آفرینند وحدت و همدلی شکوهمند دیگری به رخ جهانیان بکشند.

زارعی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات چندین ساله میثم نمکی رئیس سابق اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی کاشان گفت: جابه‌جایی مدیران به دلیل عدم رضایت از کارکرد افراد نیست بلکه اگر در مواقعی احساس می‌شود حضور یک مدیر در جایگاه دیگری می‌توانند مثمر ثمر باشد در این صورت با جابه‌جایی یک مدیر موافقت می‌شود.

پایان پیام/63025

منبع: فارس
شناسه خبر: 1008544

مهمترین اخبار ایران و جهان: