نیوز سیتی!
19 دی 1401 - 19:09

معرفی مفاخر فرهنگی خراسان‌شمالی در جامعه نیاز به تولید محتوا دارد

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی گفت: برای معرفی مفاخر استان نیاز به تولید محتوا داریم و باید با اقدامات فرهنگی در فضای رسانه و مجازی این مفاخر را به جامعه معرفی کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی در جلسه شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار کرد: شهر بجنورد و خراسان شمالی مفاخر فرهنگی زیادی دارد اما متاسفانه این مفاخر در بین جوانان ناشناخته مانده است.

وی گفت: این استان نه تنها در عرصه فرهنگ بلکه در عرصه مذهب، نیکوکاری و دفاع مقدس نیز بزرگانی دارد که باید به جامعه معرفی شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی افزود: برای معرفی این افراد نیاز به تولید محتوا داریم و باید با اقدامات فرهنگی در فضای رسانه و مجازی این مفاخر به جامعه معرفی کنیم.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: در این میان نهادهای متولی همچون حوزه‌های علمیه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نقشی به مراتب پر رنگ تر از سایر نهادهای دیگر دارند.

وی با بیان اینکه اقدامات فرهنگی بخشی از وظایف شهرداری ها است، خاطرنشان کرد: برگزاری آیین نکوداشت «آیت الله شیخ محمدتقی بجنوردی» که آذرماه سالجاری برگزار شد، اقدام فرهنگی بسیار خوبی برای بازگویی زوایای پنهان این شخصیت بزرگ بود.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: شناساندن این عالم ربانی تاکنون مسکوت مانده بود که این اقدام فرهنگی شروعی برای معرفی دیگر مفاخر خراسان شمالی شد.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 966100

مهمترین اخبار ایران و جهان: