نیوز سیتی!
19 دی 1401 - 15:14

امام جمعه تربت حیدریه: استهزا کردن یکی از ابزار اصلی بدخواهان است

امام جمعه تربت حیدریه گفت: روش مسخره و استهزا کردن یکی از ابزار اصلی بدخواهان است اما این ها باید بدانند هم در دنیا و هم در آخرت نه تنها به هدف خودشان نخواهند رسید، قطعا سیلی محکمی از خداوند متعال خواهند خورد و در همین دنیا پاسخ استهزائات خود را می دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد معلمی امروز در تجمع اعتراضی طلاب ، روحانیون و اقشار مختلف مردم در حوزه علمیه مرحوم هراتی اظهار کرد: یک نشریه مورد حمایت دولت خبیث فرانسه که از آزادی و حقوق بشر و رعایت حقوق زنان و کودکان دم می زنند، امروز در جایی که به اصطلاح خودشان مهد آزادی و تمدن است کاری انجام می دهند که هیچ انسان اندیشمند و صاحب تفکری با هر دین و آئینی این حرکت را نمی پذیرد.

امام جمعه تربت حیدریه افزود: موزه پاریس مملو از جمجمه مردان و زنان و کودکان بیگناه الجزایری است که تحت استعمار دولت خبیث فرانسه هستند و این کشور با این سابقه خود را مهد تمدن و آزادی می داند و به این بهانه علیه اعتقادات همه ادیان هر غلطی می کنند.

وی تصریح کرد : روش مسخره و استهزا کردن یکی از ابزار اصلی بدخواهان است اما این ها باید بدانند هم در دنیا و هم در آخرت نه تنها به هدف خودشان نخواهند رسید، قطعا سیلی محکمی از خداوند متعال خواهند خورد و در همین دنیا پاسخ استهزائات خود را می دهند.

امام جمعه تربت حیدریه بیان کرد: اهانت هایی که به اعتقادات و مقدسات در کشور می شود ادامه حرکت گذشتگانی است که از صدر اسلام بود و امروز این مجله پادوی آمریکا همین خط را در پیش گرفته و اذناب داخلی آنها هم همین مسیر را می روند و هیچگاه به هدف خود نخواهند رسید.

وی ادامه داد: آنها راه استهزا گرفتن را از روی استیصال و ناچاری در پیش گرفتند چرا که حریف اقتدار حکیمانه و‌ هوشمندانه مقام مرجعیت و ولایتی که تمام نقشه های آنان را نقش بر آب کرده نشده‌اند، لذا با کارهای کودکانه و سخیف می خواهند این کوه استوار بلند را فرو بریزند و این از تادانی و بی عقلی این افراد است، اما ما یقین داریم اینها هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی تصریح کرد: امروز دشمن وقتی صحبت های حکیمانه و آگاهانه رهبر فرزانه انقلاب از روی اطلاع و تسلط به دنیا نسبت به نقش زنان را می شنود،  فهمیدند که هر چه بافته اند پنبه شده پس با عصبانیت به مقام ولایت و مرجعیت  توهین می کنند و این بخاطر سیلی است که خورده اند.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 965500

مهمترین اخبار ایران و جهان: