نیوز سیتی!
08 دی 1401 - 11:25

آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی فردا در شهرکرد برگزار می‌شود

شهرکرد-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به تجدید میثاق مردم شهرکرد در ۸ دی ۸۸ با آرمان‌های انقلاب گفت: فردا ساعت ۱۰صبح ویژه برنامه‌ای به این منظور برگزار می شود.

موسی انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال ۸۸ و بعد از فتنه‌های رخ داده در این سال مردم در این استان یک روز زودتر از سایر نقاط کشور اقدام به راهپیمایی عظیم، ماندگار و تاریخی برای اعلام برائت از فتنه گران انجام دادند.

وی افزود: مردم شهرکرد در سال ۸۸ در روز هشتم دی‌ماه به خیابان‌ها آمدند و با آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند از اینرو فردا رأس ساعت ۱۰ صبح ویژه برنامه‌ایی به این مناسبت در مصلی بزرگ شهرکرد برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ضمن دعوت از مردم این استان برای شرکت در آئین بزرگداشت حماسه ۹ دی، ادامه داد: مشابه این ویژه برنامه در شهرستان‌های دیگر استان نیز برگزار می‌شود.

انصاری عنوان کرد: همچنین بعد از خطبه‌های نماز جمعه در سراسر استان نیز برنامه‌هایی به منظور گرامیداشت حماسه تاریخی نهم دی‌ماه در مصلی‌های نماز جمعه شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 941888

مهمترین اخبار ایران و جهان: