نیوز سیتی!
07 دی 1401 - 15:49

انهدام باند قاچاق اسلحه در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد گفت: طی ۲ فقره عملیات، باند قاچاق اسلحه و مهمات در مشهد منهدم شد و سارقان ۱۰ میلیارد تومانی از منزل مسکونی با تهدید چاقو و اسلحه کلت کمری نیز دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: طی ۲ فقره عملیات، باند قاچاق اسلحه و مهمات در مشهد منهدم شد و سارقان ۱۰ میلیارد تومانی از منزل مسکونی با تهدید چاقو و اسلحه کلت کمری نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: ماموران اداره عملیات ویژه فرماندهی انتظامی مشهد در این عملیات ضربتی با تحقیقات گسترده، چهار متهم به قاچاق اسلحه را شناسایی و پس از ردزنی‌های دقیق، این افراد را که با یک دستگاه خودروی سواری از شمال کشور به مقصد مشهد در حرکت بودند را در حوالی مشهد دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در این عملیات هفت قبضه اسلحه گرم ساچمه ای، هشت فشنگ ساچمه ای، یک قبضه قنداق وینچستر و یک قبضه شمشیر کشف شد و تحقیقات ادامه دارد.

سرقت ۱۰ میلیارد تومانی با تهدید اسلحه 

فرمانده انتظامی مشهد در ادامه از وقوع سرقت از ساکنان ساختمانی در بلوار میرزا کوچک خان خبر داد و افزود: ۲ نفر با تهدید چاقو و اسلحه کلت کمری، مقادیری طلا و وجه نقد به ارزش ۱۰ میلیارد تومان را سرقت کردند.

سرهنگ نگهبان افرود: سه نفر در این خصوص دستگیر شدند و تحقیقات ادامه دارد.

پایان پیام/

 
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 940788

مهمترین اخبار ایران و جهان: