نیوز سیتی!
20 دی 1401 - 17:39

اجرای دومین طرح کنترل تاخیر در مبدا ناوگان اتوبوسی ایلام

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: در خصوص نظارت بر اجرای تبصره یک و دو ماده 6 ضوابط حمل ونقل مسافر و بند 6 منشور حقوق مسافر در پایانه های عمومی و نیز اختصاصی شرکت های طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر در ایلام اجرا شد.

محمد حسنی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از اجرای دومین طرح کنترل تاخیر در مبدا ناوگان اتوبوسی ایلام خبر داد و گفت: استفاده از ظرفیت کلیه تشکل های صنفی استان، اطلاع رسانی مسیرهای ارتباطی به مسافران برای انعکاس شکایات و نظرات دریافتی مسافران از مهم ترین موارد اجرای این طرح است.

وی افزود: این طرح با استفاده از ظرفیت حداکثری گشت راهداری و حمل و نقل، ادارات شهرستانی و تشکل های صنفی شرکت ها در دستور کار قرار گرفته و اجرا شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: در این طرح انجام بازدیدها در دو سطح کنترل از مبدا پایانه مسافربری و کنترل در پاسگاه های پلیس راه انجام گرفته است.

حسنی با بیان این که در استان ایلام صد دستگاه اتوبوس وجود دارد گفت: در خصوص نظارت بر اجرای تبصره یک و دو ماده 6 ضوابط حمل ونقل مسافر و بند 6 منشور حقوق مسافر در پایانه های عمومی و نیز اختصاصی شرکت های طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر در ایلام اجرا شد.

وی در پایان با عنوان این که با تدوین و ابلاغ این دستورالعمل تاکید شده نظارت ها به طور مستمر ادامه پیدا خواهد کرد گفت: مسافران می توانند در صورت مشاهده تخلف از سوی رانندگان در مبدا هنگام سفر مراتب را به سامانه 141 اطلاع دهند

منبع: فارس
شناسه خبر: 968388

مهمترین اخبار ایران و جهان: