نیوز سیتی!
11 دی 1401 - 14:31

سربازان در بالاترین سطح برای امنیت پایدار کشور تلاش می کنند

پاکدشت- فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: سربازان در بالاترین سطح برای امنیت پایدار کشور تلاش می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کیومرث عزیزی ظهر یکشنبه در پانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) و بزرگداشت جوان سرباز در پاکدشت با اشاره به اینکه دشمن با تمام توان ایستاده تا از آباد شدن کشور توسط جوانان و تبدیل شدن ایران اسلامی به الگو جلوگیری کند اظهار داشت: مانوری که امروز با حضور نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی برگزار می‌شود، برای نخستین بار در تمامی حوزه‌های آفندی و پدافندی و تجهیزات مورد نیاز راداری و الکترونیک توسط جوانان ایران اسلامی تهیه شده و مورد استفاده قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه امروز همه وظیفه دارند تا با قوی کردن نقاط قوت و شناسایی نقاط ضعف در صدد رفع مشکلات بر آیند افزود: در این برهه حساس می‌شود با رفع موانع و مشکلات، ایران اسلامی را به سرمنزل مقصود در پیشرفت و تعالی روز افزون رهنمون کرد.

وی عنوان داشت: سربازان بالاترین سطح از مشارکت در راستای ایجاد امنیت را رقم زده اند هر کدام از ما یک سطحی از نظر تأثیر گذاری در ارتقا امنیت جامعه را داریم ولی شما بالاترین سطح را دارید چرا که شما لباس سربازی را بر تن دارید و در جمع نیروهای مسلح انقلاب اسلامی قرار گرفته اید که از دستاوردها و مرزهای انقلاب دفاع جانانه کنید.

عزیزی عنوان داشت: امروز با وجود تمامی مشکلاتی که در کشور وجود دارد، تمامی اتفاقات حوزه فناوری‌های نوین، حوزه دفاعی، صنعتی، نانو، آی‌تی و صنایع مهم کشاورزی به دست جوانان رقم می‌خورد.

بر اساس این گزارش در این مراسم از سرهنگ نجم الدین مرادی فرمانده انتظامی پاکدشت و ۲۲ سرباز نمونه شهرستان‌های ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه تقدیر شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 947700

مهمترین اخبار ایران و جهان: