نیوز سیتی!
14 دی 1401 - 18:14

مشکل اسناد مالکیت ۳۰۰۰ خانوار شهر صحنه رفع شد

کرمانشاه- سرپرست فرمانداری صحنه گفت: مشکل اسناد مالکیت سه هزار خانوار شهر صحنه با موافقت رهبر معظم انقلاب رفع شد.

غلامرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته پس از ۴۳ سال با موافقت مقام معظم رهبری مشکل سند مالکیت ۹۰۰ هزار متر مربع عرصه مسکونی بیش از سه هزار خانوار از اهالی شهر صحنه مرتفع شد.

وی با تشکر از زحمات مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و استان کرمانشاه، افزود: این هدیه بزرگ که از طرف مقام معظم رهبری به مردم استان کرمانشاه و به خصوص شهرستان صحنه اعطا شده بی شک در تقویم و اذهان عمومی مردم این شهرستان به عنوان یک برگ زرین دیگر دولت جمهوری اسلامی ماندگار خواهد شد.

سرپرست فرمانداری صحنه تصریح کرد: در این راستا پس از پیروزی انقلاب اسلامی و گذشت ۴۳ سال حدود ۹۰۰ هزار متر مربع عرصه مسکونی که بیش از سه هزار خانوار را در بر داشت و اسناد مالکیت آن بنام کمیته امداد امام خمینی (ره) بود با تلاش‌های صورت گرفته از سوی فرمانداری و اعضای شورای تأمین و با پیگیری کمیته امداد امام خمینی (ره) مقرر شد در قالب عطیه رهبری به مردم این شهرستان واگذار شد.

شهبازی با بیان اینکه اقدامات لازم برای اخذ سند مالکیت این اراضی صورت گرفته است، بیان کرد: شهروندان و مالکان می‌توانند به صورت قانونی و با طی مراحل قانونی نسبت به دریافت سند مالکیت خود اقدام کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 955344

مهمترین اخبار ایران و جهان: