نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 15:18

حماسه ۹ دی نشانگر پایبندی ملت ایران به آرمان‌های انقلاب است

اردبیل- مشاور استاندار و مسئول مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل گفت: حماسه ۹ دی نشانگر پایبندی ملت ایران به آرمان‌های انقلاب است.

مهدی زاویه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ملت ایران در یک آزمون بزرگ و تاریخی، با خلق حماسه سترگ ۹ دی در سال ۸۸ نشان دادند که به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی پایبند هستند و پیوند عمیق بین امت و ولایت وجود دارد.

وی بیان کرد: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، حماسه ۹ دی ماندگار شد؛ لذا نباید این حماسه فراموش گردد، بلکه باید زوایای آن برای نسل جدید و به‌ویژه جوانان، تبیین و روشنگری شود.

مشاور استاندار و مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل تصریح کرد: ایادی استکباری و سران فتنه‌گر، بار دیگر سیلی سخت از یک ملت بیدار خوردند و فهمیدند مردم ایران، همیشه در دفاع از ارزش‌ها حاضر هستند و مصداق بارز آن تقدیم بیش از ۲۳۰ هزار شهید برای تعالی اسلام و انقلاب است.

اصلانی افزود: ولایت‌مداری در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی موج می‌زند و ایشان نمونه بارز پرورش یافته در مکتب ولایت و پیرو محض آن بود.

وی گفت: امروز جنگ‌ها توسعه پیدا کرده است. جنگ سایبری، جنگ‌های بیولوژیک و جنگ نرم و جنگ شناختی از جمله جنگ‌هایی است که وجود دارد و در واقع ما انواع جنگ‌ها را تجربه کرده‌ایم و باعث شد تا ما قوی شویم.

مشاور استاندار اردبیل در امور هماهنگی گروه‌های جهادی با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر، تصریح کرد: تهدیدات انقلاب اسلامی هویتی است و تا زمان غلبه حل‌شدنی نیست و ما دائماً با دشمنی و فتنه روبرو هستیم.

اصلانی بیان کرد: دشمن در حوادث اخیر هرچه نیرو تربیت کرده بود با همه توان به میدان آورد، اما با بصیرت مردم، قاطعانه شکست خورد.

وی با اشاره به اهمیت دشمن شناسی در شرایط کنونی، گفت: دشمن در جنگ ترکیبی اخیر می‌خواست ملت را از انقلاب جدا کند که دشمن شناسی و بصیرت ملت نشان داد که پیوند عمیقی بین امت با ولایت و انقلاب وجود دارد.

مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل خاطرنشان کرد: در محکومیت فتنه ۸۸ برخی مناطق استان اردبیل مثل شهرستان پارس آباد یک روز زودتر از سایر مناطق کشور به صحنه آمدند و اوج ولایتمداری و بصیرت خود را نشان دادند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 943944

مهمترین اخبار ایران و جهان: