نیوز سیتی!
04 بهمن 1401 - 21:20

سپاه همواره نگذاشته تا خواب شوم دشمنان تعبیر شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود گفت: سپاه، توطئه‌های دشمنان را ناکام کرده و نگذاشته است تا خواب شوم آن‌ها تعبیر شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود عصر امروز در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تالار ولایت فرمانداری این شهرستان، با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب و تأکید به وحدت و یکپارچگی ملی اظهار کرد: نظام سلطه در سه ماه اخیر کشور را درگیر کرد و سپاه عزیز در کنار سایر نیروهای مسلح مورد هجمه قرار گرفت و علت همه این‌ها این بود که این نهاد مقدس توطئه‌های دشمنان را ناکام کرده و نگذاشته است تا خواب شوم آن‌ها تعبیر شود.

وی افزود: ملت ما هم سپاه را خوب می‌شناسند و در دهه مبارک فجر و در روز 22 بهمن سیلی محکمی به دشمنان خواهند زد.

قندهاری با اشاره به برنامه‌ریزی دهه مبارک فجر در ستاد شهرستان و تعیین کمیته‌ها و برگزاری جلسات اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود در بخش مردمی به وظایف خود عمل می‌کند و نیاز داریم تا در کنار مردم، مسؤولان نیز در مراسم حضور پررنگ و اثرگذار داشته باشند.

وی با تأکید بر لزوم پیگیری جدی کمیته‌ها و ارائه گزارش‌ها به ستاد دهه فجر شهرستان شاهرود افزود: حضور یکپارچه همه اقشار در راهپیمایی 22 بهمن امسال حتماً پرشورتر خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود گفت: همان‌طور که دشمنان تاکنون اعتراف کرده‌اند، خواهند دید که با همه مشکلات مردم ما نظام و انقلاب و ولایت را دوست دارند و پشتیبان آن هستند و در صحنه حضور دارند..

قندهاری بر لزوم تقویت وحدت و انسجام و یکپارچگی ملی و بر پرهیز از تفرقه تأکید کرد.

پایان پیام/74036/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 996044

مهمترین اخبار ایران و جهان: