نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 12:58

کشف ۸۷۱ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف ۸۷۱ کیلوگرم انواع مواد افیونی در عملیات ویژه پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: با انجام اقدامات تخصصی و ویژه پلیسی مسیرهای تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده برای انتقال محموله موادمخدر مشخص شد و ماموران پلیس در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی و با هدایت عملیاتی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر در مرکز استان مناطق مورد نظر و تحرکات قاچاقچیان را در کنترل و رصد خود قرار دادند.

وی افزود: سوداگران مرگ که خود را در چنگال قانون می‌دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که با اقدام متقابل مأموران انتظامی و با آتش پرحجم تکاوران پلیس 5 قاچاقچی دستگیر شدند و هر 3 خودروی آنان توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در عملیات مقتدرانه پلیس در مجموع 871 کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل 740 کیلوگرم تریاک، 105 کیلوگرم شیشه، 18 کیلوگرم هروئین و 8 کیلوگرم حشیش کشف شد.

باند سارقان مسلح احشام در دام پلیس زاهدان 

سردار جلیلیان در تشریح خبر دیگری اظهار داشت: همزمان با اعلام وقوع یک فقره سرقت مسلحانه احشام در سطح یکی از روستاهای حاشیه‌ای شهرستان زاهدان، بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس آغاز شد.

وی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده و تخصصی ماموران انتظامی در نهایت سارق اصلی و دو همدست دیگرش شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و منسجم پلیسی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سارقان در تحقیقات تکمیلی پلیس به 12 فقره سرقت اعتراف کرده‌اند، افزود: 30 راس گوسفند مسروقه نیز از مخفیگاه متهمان کشف شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1321844

مهمترین اخبار ایران و جهان: