نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 14:49

نماینده مجلس: آمریکای جنایتکار امروز به عجز و ذلت افتاده است

نماینده رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به جنایات آمریکا و به شهادت رساندن ۲۹۰ مسافر پرواز ۶۵۵ توسط ناو آمریکایی در ۳۵ سال قبل گفت: خداوند آمریکا را به روزی انداخته که امروز به عجز و ذلت افتاده و از ابرقدرتی افتاده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام حسین جلالی امروز با گرمیداشت سالروز شهادت مسافران پرواز  ٦٥٥ که توسط ناو وینسنس آمریکای جنایتکار در خلیج فارس مورد هدف قرار گرفت، اظهار کرد: آمریکا با نهایت قلدری و زورگویی با اینکه تشخیص داد هواپیما مسافربری‌ست با شلیک موشک به سوی این هواپیما ۲۹۰ نفر اعم از زن و مرد و کودک و نوجوان را به شهادت رساند و تاکنون هم پاسخگوی این جنایت بزرگ نبوده است.

نماینده رفسنجان و انار در مجلس ادامه داد: خداوند آمریکا را به روزی انداخته که امروز به عجز و ذلت افتاده و از ابرقدرتی افتاده است. ارزش دلار آمریکا در دنیا در حال سقوط است و در ماه‌های آینده با بحران بزرگ اقتصادی مواجه خواهد شد و آمریکایی که ادعای کدخدایی دنیا را داشت امروز به دریوزگی افتاده است.

جلالی خاطرنشان کرد: ساخت موشک‌های فراصوت جمهوری اسلامی، آمریکا را به‌شدت عصبانی کرده که از این عصبانیت بمیرد.

وی تصریح کرد: ما انتقام خون شهیدان هواپیمای ۶۵۵ و انتقام خون سردار دلها را خواهیم گرفت و به روح همه شهدا به ویژه ۲۹۰ شهید این پرواز درود می‌فرستیم.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1328200

مهمترین اخبار ایران و جهان: