نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 15:10

بیمه بیکاری در آران و بیدگل ۷۵ درصد کاهش یافت

فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن اشاره به رشد ۳ درصدی بیمه اجتماعی در منطقه گفت: بیمه بیکاری در آران و بیدگل ۷۵ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آران و بیدگل، علی‌اکبر رضایی ظهر امروز در دیدار با رئیس تأمین اجتماعی شهرستان آران و بیدگل، ضمن تبریک هفته تأمین اجتماعی، اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی به عنوان یک سازمان عظیم مردم نهاد در ارتقای سطح رفاه بیمه شدگان و بازنشستگان و تأمین آینده‌ای بهتر برای نیروی مولد و شاغل نقش اساسی دارد.

اکبری سازمان تامین اجتماعی را عامل تقویت امنیت و یکی از شاخصه‌های مهم و اساسی در توسعه پایدار کشور دانست و افزود: بخش قابل توجهی از شهروندان شهرستان آران و بیدگل تحت پوشش این سازمان هستند و از خدمات آن بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان «سال مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری گفت: رشد سه درصدی بیمه اجباری و کاهش 75 درصدی بیمه بیکاری در سه ماهه سال جاری نسبت به سال قبل، نشان از رشد تولید و اشتغال در شهرستان آران و بیدگل دارد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل خدمت‌رسانی و تکریم ارباب رجوع را از اهدف اصلی تمام دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برشمرد و افزود: ارزیابی‌ها و نظرسنجی‌‌ها نشان‌دهنده رضایتمندی مردم از عملکرد تأمین اجتماعی شهرستان آران و بیدگل را داشته است.

رضایی با بیان اینکه کارنامه موفق اداره تامین اجتناعی در شهرستان آران و بیدگل نشان از مدیریت منطقی، عاقلانه و مدبرانه آن است، تصریح کرد: مسئولان در اداره تامین اجتماعی لازم است تمام تلاش خود را در راستای بهبود ارائه خدمات به بیمه‌شدگان به‌کار بگیرند.

انتهای پیام/803/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1349588

مهمترین اخبار ایران و جهان: