نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 15:58

ضرورت بهره گیری از تشکل های مردمی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: دستگاه‌های اجرایی، با بهره گیری از تشکل های مردمی، بیش از پیش فرهنگ عفاف و حجاب را ترویج کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز در ستاد عفاف و حجاب استان اظهارداشت: دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های عمومی بر اساس وظایف قانونی و با بهره گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود و نیز بکار گیری تشکل‌های مردمی مروج عفاف و حجاب، برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب همچنان اقدام کنند.

وی با بیان این که برنامه‌های مختلف هفته عفاف و حجاب امسال با شعار محوری «پای خانواده ایستاده ایم» برگزار می شود افزود: فضا سازی و تبلیغات محیطی عفاف و حجاب نیز با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات نوین ارتباطی در فضای حقیقی و مجازی انجام شود.

وی گفت: برپایی نشست‌های تخصصی و بصیرتی و همایش‌ها تبیینی، تبیین واقعه گوهرشاد در نماز‌های جماعت و تاکید بر رعایت حجاب و عفاف، تجلیل از دختران و بانوان محجبه موفق و الگو، برگزاری اجتماعات بانوان و تولید محتوای چند رسانه‌ای در حوزه عفاف حجاب از برنامه‌های مشترک دستگا‌های اجرایی و نهاد‌های عمومی برای هفته حجاب و عفاف است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: برنامه‌های فرهنگی و تاثیر گذار برای ترویج حجاب برای افراد کم حجاب در جامعه هم در اولویت جدی دستگاه‌ها قرار گیرد.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1349700

مهمترین اخبار ایران و جهان: