نیوز سیتی!
15 تیر 1402 - 18:15

تبیین واقعه غدیر از راه‌های مبارزه با جنگ شناختی دشمن است

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره با اهمیت تشریح پیام واقعه غدیر گفت: تبیین، شناخت و رساندن درست پیام واقعه غدیر یکی از راه‌های مقابله با هجمه‌ها و جنگ شناختی دشمنان اسلام است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع کارکنان اداره عقیدتی سیاسی نهاجا ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیرخم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: فرماندهی معظم کل قوا می‌فرمایند بزرگترین خطر برای نظام و حکومتی مثل نظام و حکومت ما که با نام اسلام به وجود آمده، این است که ما فراموش کنیم الگوی حکومت ما، امیرالمؤمنین است و همّت جمهوری اسلامی باید این باشد که خود را به آن الگویی که در غدیر معرفی شد و در دوران پنج‌ساله حکومت امیرالمؤمنین، نمونه آن نشان داده شد، نزدیک کند.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری و با همکاری و همدلی فرماندهان و مسئولان این نیرو، گام‌های مؤثری در راستای اشاعه و معرفی فرهنگ علوی و الگو قرار دادن امیر مؤمنان برداشته و در همین راستا در تلاشیم با به کارگیری و اجرای انواع برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی، رفاهی و معیشتی برای خانواده‌ها، کارکنان و سربازان در این حوزه نیز جزو اولین‌ها باشیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش عنوان کرد: دشمنان نظام ایران اسلامی در تلاش هستند با انواع هجمه‌ها و برنامه‌های ضددینی و ایرانی و اسلامی مردم را به نظام بدبین کنند ولی مردم عزیز ایران بارها نشان داده‌اند که با عقیده محکم در برابر هر گونه تهاجمی همچون سدی ایستاده‌اند و از ولایت، انقلاب و مملکت حمایت کرده‌اند.

امیر واحدی با بیان اینکه عید غدیر از مقاطع حساس، مهم و تعیین‌کننده در تاریخ اسلام بوده تاکید کرد: این رویداد تاریخی یکی از بزرگترین وقایع تاریخ جهان و اسلام است، که مسیر خوشبختی و سعادت انسان‌ها را تعیین و راه درست را از بیراهه جدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از وحدت مسلمانان در هراس هستند، تصریح کرد: غدیر خم یک فرصت طلایی و یکی از راه‌های مقابله با هجمه‌ها و جنگ شناختی دشمنان برای ما مسلمانان است تا با تبیین و شناخت معارف، فرهنگ و آموزه‌های اسلام و رساندن درست پیام واقعه غدیر، به جنگ شناختی دشمن پاسخ محکم و کوبنده بدهیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1338388

مهمترین اخبار ایران و جهان: