نیوز سیتی!
19 تیر 1402 - 20:48

پارک لجستیک کشاورزی در زنجان راه‌اندازی می‌شود

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با توجه به اهمیت زیرساخت‌های حمل و نقلی در صادرات محصولات کشاورزی، در آینده نزدیک پارک لجستیک کشاورزی در زنجان به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان،جعفر قزوینیان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در نخستین جلسه هماهنگی بررسی روند ایجاد پارک لجستیک کشاورزی استان زنجان بر لزوم تقویت مسائل حمل و نقلی پارک لجستیکی که پیگیری این موضوع توسط ابلاغ‌های صورت گرفته به راهداری محول شده است تاکید کرد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان افزود: مراکز لجستیک ضمن ارائه امکانات و خدمات زیربنایی، خدمات عمومی و خدمات ارزش افزوده در نهایت در راستای بهینه‏‌سازی فرآیندها و کاهش هزینه‏‌ها و ضایعات و نیز تکمیل زنجیره تامین، عمل خواهند کرد.

وی به بررسی و برنامه‌ریزی دقیق برای مکان‌یابی از اراضی ملی تاکید کرد و افزود: شرکت مشاور لجستیک مرکزی اقدام به شناسایی نقاط مختلف برای احداث را انجام داده است که نیاز به بررسی مجدد دارد.

قزوینیان تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تمام امکانات خود را برای حمایت از پیشبرد پارک لجستیک کشاورزی استان زنجان به‌کار خواهد گرفت.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با توجه به اهمیت زیرساخت‌های حمل‌ و نقلی در صادرات محصولات کشاورزی، پارک لجستیک کشاورزی پس از مکان‌یابی در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

این نشست با حضور جعفری، نماینده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیریت امور اراضی استان، معاونت منابع طبیعی و آبخیزداری و معاونین و روسای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و مسئولان ذیربط برگزار شد.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1347888

مهمترین اخبار ایران و جهان: