نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 17:41

نمایشگاه کشفیات مواد مخدر در شاهرود برپا شد

شاهرود- فرماندار شاهرود از عزم جدی فراجا در مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: نمایشگاه کشفیات این حوزه برپا شده تا مردم از نزیک این تلاش‌ها را مشاهده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب جلالی بعد از ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شاهرود به میزبانی ارشاد اسلامی این شهرستان، ضمن بیان اینکه کاهش مصرف مواد مخدر نیازمند فرهنگ سازی و آگاهی است، بیان کرد: فراجا و نیروهای انتظامی و امنیتی عزم خوبی در برخورد با این پدیده شوم دارند

وی با بیان اینکه نمایشگاهی در همین راستا از کشفیات نیروی انتظامی در شهر برپا شده است، افزود: مردم می‌تواند از نزدیک در جریان این تلاش‌ها قرار گیرند.

فرماندار شاهرود همچنین خواستار توجه به یک عزم جدی در مقوله مبارزه با مواد مخدر شد و گفت: اقدام علیه افیون خانمان برانداز اعتیاد، در ید یک یا دو ارگان نیست.

جلالی در ادامه به برگزاری انتخابات در اسفند ماه سال جاری نیز اشاره کرد و با بیان اینکه برگزاری این رویداد نیازمند همکاری، همراهی و همفکری همه موثران شهرستان خواهد بود، افزود: از همه ظرفیت‌ها در این زمینه بهره گیری می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخابات وجوه فراوانی دارد که مشارکت و رقابت سالم دو عنصر بیرونی آن است، تاکید کرد: امنیت و سلامت انتخابات نیز بر عهده حاکمیت و برگزارکنندگان قرار دارد لذا تلاش می‌کنیم تا در عین بی طرفی، بهترین شرایط را برای برگزاری انتخابات فراهم آوریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1308588

مهمترین اخبار ایران و جهان: