نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 15:53

سنگر مقاومت دشمن را وادار به عقب نشینی کرده است

اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سنگر مقاومت انقلاب اسلامی و منطقه دشمنان قسم خورده اسلام را مجبور به عقب نشینی کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل ظهر یکشنبه در اجلاسیه شهدای شهرستان اردبیل در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل اظهار کرد: پیام انقلاب اسلامی که به گوش آزادیخواهان جهان رسیده زمینه ساز یک اتحاد واقعی علیه مستکبران روزگار شده تا آمریکا و همدستان منطقه‌ای و جهانی او در واهمه و هراس قدرت نمایی این جبهه ارزشی باشند.

وی پاسداشت نعمت ولایت را به ملت ایران یادآور شد و تصریح کرد: تا زمانی که در خیمه ولایت هستیم، دشمن نمی‌تواند کوچک‌ترین ضربه و هجمه ای را برای ما ایجاد کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در گذر از این سختی‌ها و مشکلات باید قدر نعمت ولایت و امامت جامعه را بدانیم و اجازه ندهیم تا در این مسیر غبار و فتنه‌ای شکل بگیرد.

محمدی اصل افزود: در کنار ولایتمداری که اساس و رکن انقلاب است مردم داری، بصیرت افزایی و در کنار آن حفظ حجاب و عفاف از عناصر تشکیل دهنده انقلاب اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دشمن در یک جنگ نابرابر ترکیبی تلاش می‌کند تا اراده ملت ایران را در سنگر دفاع از انقلاب سست و بی بنیان نشان دهد اما ضرورت دارد زنان و مردان غیرتمند این مرز و بوم همچنان صیانت کننده این ارزش‌ها و آرمان‌ها باشند.

محمدی اصل فضاسازی‌های گسترده غربی‌ها را در ترویج اندیشه لیبرال دموکراسی یادآور شد و اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران نه تنها حاکمیت لیبرال دموکراسی را مخدوش و بی هویت کرده بلکه با ارائه تفکر و مدل نوین سعی کرده تا اساس دین باوری و اعتقادات را در بین ملت‌های آزادیخواه ترویج و توسعه بدهد.

وی شایستگی این تفکر ارزشمند را یادآور شد و بیان کرد: در این شرایط سخت ما به شناخت راه شهدا نیاز داریم تا بتوانیم در سنگر انقلاب همواره آگاه، هوشیار و بصر عمل کنیم.

محمدی اصل یاد و خاطره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان، علما، فضلا و روحانیان مبارز در راه اسلام را گرامی داشت و اظهار کرد: امنیت، عزت، استقلال و همه دارایی‌های این نظام را مرهون خون شهدا هستیم.

وی برگزاری ۳۱۰ برنامه و یادواره خانگی شهدا و پیش اجلاسیه های مختلف را یادآور شد و تصریح کرد: ۲۶ مردادماه کنگره عظیم سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل برگزار خواهد شد تا مجاهدت این ایثارگران را پاس بداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که با شکوه آحاد مردم حسینی و ولایتمدار اردبیل برگزار شد، شعرا شعرخوانی کرده و مداحان نیز در سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) مرثیه سرایی کردند.

در این مراسم یاد و خاطره شهدای والامقام با نثار فاتحه و صلوات گرامی داشته شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1308344

مهمترین اخبار ایران و جهان: