نیوز سیتی!
22 تیر 1402 - 10:46

نصیرشلال: می‌خواهیم با قدرت در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی شرکت کنیم

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: می‌خواهیم با بهترین شرایط و با قدرت در مسابقات جهانی عربستان و بازی‌های آسیایی هانگژو شرکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نواب نصیرشلال در خصوص آخرین شرایط ملی‌پوشان وزنه‌برداری گفت: اردوی ما از چند روز قبل در بابلسر شروع شده است و سه هفته در این شهر خواهیم بود. خدا را شکر شرایط میزبانی از هر جهت خوب است؛ چه به لحاظ اسکان، چه شرایط تمرین و چه به لحاظ تغذیه و رفت و آمد.

وی ادامه داد: بچه‌ها از شرایط اردو راضی هستند و همان‌طور که گفتم، سه هفته اینجا هستیم و بعد به تهران برمی‌گردیم تا مرحله نهایی تمرینات آماده‌سازی را انجام بدهیم و سپس راهی عربستان شویم.

 

سرمربی تیم ملی با بیان اینکه ملی‌پوشان می‌دانند باید در دو مسابقه مهم شرکت کنند، عنوان کرد: بچه‌ها از لحاظ روحی به این اردو نیاز داشتند. آنها انگیزه خوبی پیدا کرده‌اند و هر چه به زمان مسابقات نزدیک می‌شویم، آنها بیشتر روی این موضوع متمرکز می‌شوند که باید در دو مسابقه مهم شرکت کنند و در این مسابقات سخت امتحان بدهند.

نصیرشلال در پایان گفت: خدا را شکر آسیب دیدگی خاصی نداریم و می‌خواهیم با بهترین شرایط و با قدرت در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی شرکت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1356200

مهمترین اخبار ایران و جهان: