نیوز سیتی!
07 تیر 1402 - 17:20

حضور پر قدرت در انتخابات نقشه های دشمن را خنثی می‌کند

رشت- استاندار گیلان با تاکید بر هم افزایی، وفاق و همدلی تمامی اعضای ستاد انتخابات برای برگزاری هر چه باشکوه تر آن گفت: حضور پرقدرت در انتخابات نقشه های دشمن را نقش بر آب می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر چهارشنبه در نخستین جلسه رسمی با رئیس، دبیر و مسئولان کمیته‌ها و اعضای ستاد انتخابات استان گیلان با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار کرد: اجرایی‌شدن تدابیر مقام معظم رهبری توسط همه دستگاه‌های مرتبط با انتخابات مورد توجه قرار گیرد.

استاندار گیلان با تاکید بر هم افزایی، وفاق و همدلی تمامی اعضای ستاد انتخابات برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری گفت: ایجاد شور و نشاط در انتخابات برای آینده ایران حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه حضور پر قدرت در انتخابات نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند افزود: برگزاری انتخابات باشکوه مظهر قدرت ملی است.

عباسی تصریح کرد: تلاش دشمن در فضای مجازی برای سیاه نمایی درباره مسائل کشور باید با برنامه ریزی مدون کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات افشا و بخوبی تببین شود.

استاندار گیلان با تاکید بر فراهم سازی به موقع همه مقدمات و تمهیدات و استفاده بهینه از دانش فناوری‌های نوین و به روز برای انتخابات گفت: رعایت حقوق انتخاب کنندگان به عنوان حق الناس ضروری است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1315544

مهمترین اخبار ایران و جهان: