نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 10:24

۳۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در سمنان پرداخت شد

سمنان- معاون امور صنایع صمت استان سمنان گفت: در راستای حمایت از تولیدکنندگان سال گذشته بانک های عامل استان ۳۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان پرداخت کردند.

حمیدرضا قدس در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه یکی از سیاست‌های دولت در زمینه رفع موانع تولید و اشتغال از واحدهای صنعتی اعطای تسهیلات بانکی بود، ابراز کرد: تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه شامل تولید و اشتغال و همچنین تسهیلات رفع موانع در استان برای واحدها پرداخت شده است.

وی درباره کیفیت و کمیت اعطای تسهیلات بانکی در استان سمنان افزود: در راستای حمایت از تولیدکنندگان سال گذشته بانک‌های عامل استان ۳۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان پرداخت کردند.

معاون صمت استان سمنان با اشاره به تداوم پرداخت تسهیلات بانکی در سال جاری بیان کرد: فرایند و زمان ثبت نام واحدهای تولیدی برای دریافت تسهیلات رونق تولید و رفع موانع به واحدهای تولیدی و صنعتی استان اطلاع رسانی خواهد شد.

قدس با بیان اینکه تأمین مالی پروژه‌ها و واحدهای دارای اولویت بخش صنعت، معدن و تجارت یکی از اولویت‌های دولت خواهد بود، گفت: طرح تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی موسوم به «تام» در استان اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه سازمان صمت، یک بانک عامل و سازمان توسعه و نوسازی معادن کشور طبق تفاهم نامه‌ای بر اعطای تسهیلات در طرح تام تاکید کردند، بیان داشت: واحدها برای برخورداری از این فرصت می‌بایست ثبت نام کنند.

معاون صنایع سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان از صدور بیش از ۸۰۰ مجوز صنعتی در استان طی یک سال اخیر خبر داد و گفت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته در دولت سیزدهم شرایط خوبی بر صنایع استان حاکم شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1294700

مهمترین اخبار ایران و جهان: