نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 11:58

مقاومت در کرانه باختری قواعد درگیری با دشمن را ترسیم می‌کند

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین اعلام کرد که نیروهای مقاومت سیلی محکمی به دشمن اشغالگر و سرکردگان رژیم صهیونیستی زدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین تاکید کرد: این نبرد در خاک جنین بیانگر ریشه دار بودن مقاومت به عنوان یک منش استوار بی بدیل است. ما شاهد شجاعت و جان فشانی نیروهای مجاهد فلسطین و میزان آمادگی آنها برای رویارویی با دشمن هستیم.

وی افزود: ما به نیروهای مقاومت و مبارزان شجاع فلسطینی که در برابر اقدامات تروریستی دشمن ایستادگی می‌کنند درود می‌فرستیم.

سلمی ادامه داد: قهرمانان مقاومت در خاک جنین سیلی محکمی به دشمن صهیونیستی و سرکردگان این رژیم زدند. جنین درس جدیدی به دشمن صهیونیستی برای ترسیم قواعد درگیری در کرانه باختری داد. تمام شهرهای کرانه باختری برای رویارویی با دشمن صهیونیستی آماده است.

وی اضافه کرد: تهدیدات دشمن و تمام نقشه‌های خصمانه باعث نمی‌شود گردان‌های القدس از وظایف خود در برابر دشمن صهیونیستی دست بکشند بلکه باعث می‌شود این نیروها دست به عملیات جهادی بیشتری در تمام میادین بزنند.

«داوود شهاب» یکی از رهبران این جنبش نیز تاکید کرد که تحولات اردوگاه جنین در کرانه باختری نشان دهنده گسترش مقاومت و خواست واقعی ملت فلسطین است. راهی جز مقاومت، به دست گرفتن سلاح و عملیات جهادی در برابر دشمن صهیونیستی وجود ندارد.

وی ادامه داد: جنین در حقیقت امتداد راه طولانی جهاد، مقاومت و پایداری در برابر دشمن صهیونیستی است. ما از شنیدن خبر زخمی شدن نظامیان صهیونیست در جریان گرفتار شدنشان در کمین نیروهای گردان‌های القدس مسرور شدیم و به آن افتخار می‌کنیم. تمامی این تحولات بیانگر تداوم مقاومت و جهاد است.

در جریان حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین تاکنون سه فلسطینی به شهادت رسیده و ۲۹ تن دیگر زخمی شده‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1294944

مهمترین اخبار ایران و جهان: