نیوز سیتی!
18 تیر 1402 - 08:20

ایران نمایش خیره کننده‌ای داشت/ به خاطر سرویس‌ها تحت فشار بودیم

سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین گفت: ایران نمایش خیره کننده‌ای برابر ما داشت. این تیم سطح فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و با تلاش بسیار زیاد و به سختی در این دیدار پیروز شدیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مارسلو رودولفو مندز سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین پس از پیروزی ۳ بر ۲ امروز یکشنبه تیمش برابر ایران در لیگ ملت های والیبال گفت: مسابقه بسیار سختی بود. ایران نمایش خیره کننده‌ای برابر تیممان داشت. این تیم سطح فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشت و با تلاش بسیار زیاد توانستیم در این دیدار پیروز شویم.

وی افزود: چهل و پنج روز است که بیرون از خانه هستیم و مسابقات طولانی و سخت زیادی داشتیم که تیم آرژانتین را بسیار خسته کرده است. در حال حاضر تمرکزمان روی مرحله نهایی این رقابت‌هاست. با وجود خستگی از نتایجی که گرفتیم خوشحالیم.

مندز در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه سرویس‌های فوق‌العاده‌ای زد که تیم آرژانتین را تحت فشار گذاشت.

هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ از ۱۳ تا ۱۹ تیرماه با ۳۲ مسابقه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد امروز (یکشنبه ۱۸ تیر) در سومین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف آرژانتین رفت و ۳ بر ۲ مغلوب حریف شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1343100

مهمترین اخبار ایران و جهان: