نیوز سیتی!
14 تیر 1402 - 08:37

انتقاد شدید فرماندار لامرد از اخراج نیروهای منطقه ویژه اقتصادی

فرماندار لامرد نسبت به اخراج نیروهای حراست منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان واکنش نشان داد.

 احمد خضری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در لامرد، اظهار داشت: تلاش همه مسوولان شهرستان لامرد برای به کارگیری نیروهای بومی در سطوح مختلف صنایع مستقر در شهرستان است و اخراج فرزندان ما در هر قسمتی به صلاح بنگاه‌های اقتصادی مستقر در این شهرستان نیست.

 فرماندار لامرد با انتقاد شدید از مدیر حراست منطقه ویژه اقتصادی لامرد گفت: اخراج فرزندان ما در پست های زیرمجموعه شما به هیچ عنوان قابل دفاع نیست و در اولین جلسه شورای تامین شهرستان به این مسئله رسیدگی خواهد شد.

خضری ادامه داد: صنایع مستقر در شهرستان باید برای بخش های مختلف خود، استفاده از نیروهای بومی را در اولویت خود قرار دهند چراکه حضور نیروهای بومی که سرمایه های ما هستند موجبات ایجاد امنیت و همراهی مردمی را فراهم خواهد کرد.

به گزارش فارس، چندی پیش و با اقدام مدیر حراست منطقه ویژه اقتصادی لامرد، چند تن از کارکنان این واحد اخراج شده اند که واکنش های مختلفی را در سطح شهرستان لامرد به همراه داشته است. 

مدیر واحد این حراست که از نیروهای بومی شهرستان لامرد نیست و تهران نشین می باشد،  شنیده شده است بخشی از مطالبات سال گذشته کارکنان واحد حراست منطقه ویژه اقتصادی لامرد هنوز پرداخت نشده است.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1333444

مهمترین اخبار ایران و جهان: