نیوز سیتی!
08 تیر 1402 - 15:02

تراکتور جلوتر از استقلال و پرسپولیس/ خمز با «همه» آماده می‌شود

تمرینات پیش فصل تراکتور تبریز با حضور بازیکنان برجسته این تیم زیر نظر سرمربی اسپانیایی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تعطیلات تابستانی لیگ برتر فوتبال ایران در حالی ادامه دارد که رفته رفته باشگاه‌ها تمرینات پیش فصل خود را آغاز می‌کنند. در بین تیم‌های مدعی قهرمانی تراکتور تبریز نخستین باشگاهی بود که تمرینات خود را بدون تأخیر زیر نظر پاکو خمز سرمربی اسپانیایی اش آغاز کرد.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور تبریز فصل بیست و سوم لیگ برتر را مهم‌ترین فصل فوتبالی تراکتور بر شمرد. زنوزی حالا دنبال تحقق رؤیای قهرمانی تراکتور در لیگ برتر ایران است تا سرمایه گذاری اش در فوتبال بالاخره نتیجه بگیرد.

او در آخرین مصاحبه اش در فصل گذشته اعلام کرد: «هیچ کاری با نتایج این فصل نداریم. البته راضی هستم و از آقای خمز هم تشکر می‌کنم. هدف اصلی ما فصل آینده است. برای قهرمانی تیم را می‌بندیم و همه نظرات خمز را هم تأمین می‌کنیم تا جام به تبریز بیاید.»

جمله‌هایی که عادت زنوزی در چند سال اخیر محسوب می‌شد اما مالک متمول تراکتور با جذب بازیکنانی نظیر شجاع خلیل زاده، سعید آقایی، مهدی شیری و دستیاران مورد نظر خمز نشان داد دنبال هیچ حاشیه‌ای برای خود و رختکن تیمش نیست.

تراکتور جلوتر از استقلال و پرسپولیس/ خمز با «همه» آماده می‌شود

زنوزی اعتماد کاملی به خمز کرده است تا او با فراغ بال بیشتری نسبت به گذشته استراتژی‌های فنی اش را با بازیکنان جدید پیاده کند. خمز از زنوزی خواسته تا بازیکنان خارجی را نیز به زودی وارد تیم کند تا با خیال راحت برای فصل پیش رو آماده شوند. مالک تراکتور که به نظر می‌رسد دست از حاشیه سازی برداشته و بدون توجه به هر مساله دیگری تیمش را آماده دوره بیست و سوم لیگ برتر ایران می‌کند.

نفر اول اسپانیایی کادر فنی تراکتور پس از پیوستن به این تیم خیلی زود تمرینات را آغاز کرد و اجازه مرخصی بیشتر به بازیکنانش نداد تا بازیکنان اسم و رسم دار جدید کنار قدیمی‌ها بایستند و حرف‌هایش را گوش داده و تمرینات را آغاز کنند. تیمی که با حفظ بازیکنانی نظیر میلاد کر، امیر ابراهیم زاده، مهدی هاشم نژاد و بهزاد سلامی و همچنین جذب ادیب زارعی نشان از اعتقاد بالای کادر فنی خارجی اش به بازیکنان جوان دارد.

تراکتور جلوتر از استقلال و پرسپولیس/ خمز با «همه» آماده می‌شود

حالا می‌توان تراکتور را نخستین مدعی فصل آینده لیگ برتر دانست. آنها در روزهای پر التهاب پرسپولیس و استقلال که هنوز نتوانسته‌اند اقدام مثبتی در نقل و انتقالات تابستانی داشته باشند تیمی قدرتمند را تشکیل داده‌اند و بدون حاشیه تمرینات پیش فصل را آغاز کرده‌اند تا بتوانند رؤیای تبریزی‌ها را برای بالا بردن جام در پایان فصل برآورده کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1317500

مهمترین اخبار ایران و جهان: