نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 10:15

واحدهای تولیدی استان سمنان ۱۵۰ میلیارد تومان وام ۷ ساله می‌گیرند

سمنان- استاندار سمنان گفت: به واحدهای تولیدی استان ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به صورت ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه ثابت و ۵۰ میلیارد تومان در گردش و بازپرداخت هفت ساله اعطاء می‌شود.

سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه مشکلات ۱۲ واحد تولیدی در استان سمنان در نشست این هفته ستاد رفع موانع و تسهیل تولید مطرح شد، بیان کرد: پنج واحد نیازمند تسهیلات بانکی بودند که خوشبختانه این تسهیلات مصوب شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه ثابت را با همراهی یکی از بانک های عامل به صورت هفت ساله به واحد های تولیدی پرداخت خواهیم کرد، افزود: ۵۰ میلیارد تومان نیز به صورت سرمایه در گردش به واحد های تولیدی پرداخت می شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه مجموعاً ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحد های تولیدی استان پرداخت می شود، گفت: تمام تلاش ما رفع موانع تولید و تسهیلگری در حوزه تولید و اشتغال در استان است.

هاشمی همچنین بیان کرد: واحد هایی که در گذشته ثبت نام کرده اند از سوی بانک احصا شده و در اسرع وقت تسهیلات خود را دریافت خواهند کرد.

وی افزود: به صورت هفتگی ستاد احیای واحد های راکد در سراسر استان سمنان برگزار می شود و تا کنون توانسته ایم از ۱۰۸ واحد راکد را نیز از چرخه رکود خارج سازیم. با بازگشت این واحد ها به چرخه تولید رشد و رونق خوب اقتصادی را در استان سمنان شاهد هستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1281888

مهمترین اخبار ایران و جهان: