نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 11:38

برنامه عطایی از راه دور برای بازیکنان ایران/ شروع تمرینات از فردا

ریکاوری و ماساژ در نخستین روز حضور ملی پوشان در آناهایم آمریکا در دستور کار تیم ملی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، با توجه به اختلاف ساعت موجود بین فرانکفورت و آناهایم آمریکا، ملی پوشان والیبال ایران ساعت ۱۴ روز یکشنبه به هتل محل اقامت خود در آناهایم رسیدند.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران که به دلیل عدم صدور ویزای آمریکا همچنان در فرانکفورت به سر می‌برد، به شاگردانش دستور داد، به منظور تنظیم شدن ساعت خواب با توجه به زمان کم تا آغاز رقابت‌های هفته سوم لیگ ملت‌ها، با پیاده روی و انجام حرکات کششی و همچنین استخر و ماساژ تا بعد از صرف شام از خوابیدن جلوگیری کنند و پس از صرف شام با استراحتی کامل و ریکاوری مناسب خود را برای تمرین توپی فردا که در نوبت عصر برگزار می‌گردد، آماده کنند.

مردان والیبال ایران صبح فردا پیاده روی و انجام حرکات کششی را در دستور کار دارند و سپس نخستین تمرین توپی خود را در آناهایم ساعت ۱۸ به وقت محلی برگزار خواهند کرد.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان که به دلیل عدم صدور ویزای آمریکا در حال حاضر در فرانکفورت حضور دارد، برنامه آماده سازی تیم ملی را ابلاغ می‌کند تا از سوی کادر فنی شامل اکبر محمدی به عنوان سرپرست، علیرضا طلوع کیان به عنوان مربی، پاول و یاناس به عنوان مربی تمرین دهنده و مربی بدنساز اجرا شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1327388

مهمترین اخبار ایران و جهان: