نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 09:43

دشمن صهیونیستی را شکست خواهیم داد

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در واکنش به یورش نظامیان صهیونیست به جنین نسبت به پیامدهای تداوم این تجاوز هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای در واکنش به لشکرکشی رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین تاکید کرد: قهرمانان جنین در برابر دشمن صهیونیستی ایستاده‌اند و روحیه قلدرمآبانه این رژیم را از بین خواهند برد.

در ادامه این بیانیه آمده است: مقاومت در تمامی میادین حضور دارد و نخواهد گذاشت که دشمن صهیونیستی به تجاوزات خود علیه ساکنان جنین ادامه دهد.

در این بیانیه تاکید شده است: نشست‌های اتاق مشترک نیروهای مقاومت فلسطین برای رصد تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه جنین پی در پی ادامه خواهد داشت و ما از تمام گروه‌های مقاومت در شهر و اردوگاه جنین می‌خواهیم با اتحاد میان خود وارد نبرد با دشمن شوند.

در ادامه این بیانیه آمده است: از ساکنان تمام شهرها و روستاها و اردوگاه‌های فلسطینی به ویژه در اطراف جنین می‌خواهیم با دشمن صهیونیستی مبارزه کرده و درس سختی به آنها دهند.

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کرد: از نیروهای مقاومت در تمامی میادین می‌خواهیم در صورت ادامه یافتن تجاوزات دشمن، برای واکنش به اشغالگران آماده باشند.

«اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی حماس نیز به یورش اشغالگران علیه جنین واکنش نشان داد و گفت: ملت و مقاومت فلسطین می‌دانند تجاوز علیه جنین را چگونه پاسخ گوید.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس عموم فلسطینیان ساکن کرانه باختری را به حمایت از جنین و دفاع از ساکنان آن برای خنثی کردن توطئه دشمن صهیونیستی علیه این شهر فراخواند.

منابع محلی اعلام کرده‌اند که نیروهای اشغالگر صهیونیست در حال تخریب برخی خانه‌ها در اردوگاه جنین هستند. منابع صهیونیستی نیز اعلام کردند که حدود ۱۰۰۰ نظامی در عملیات نظامی علیه جنین مشارکت دارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1326944

مهمترین اخبار ایران و جهان: